Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Ringte banken, fant ut at jeg har egen rådgiver.... Er visst "god kunde" fordi samboer er god kunde (???) Er det normalt å bestille time, og så ta med seg relevante papirer og sitte ned og prate? Kan jeg sende papirer per post, og evt komme til møte når saksbehandler har sett papirene? Kronglete å dra til banken midt i arbeidstia.... Vet jeg kan snakke med rådgiver, men hun var bortreist når jeg ringte,er litt utålmodig, så derfor spør jeg her... Dreier seg om innkjøp i samboers bolig. Får nok gode betingelser hvis samboer står sammen med meg på lånet. Er det noen gode grunner til at han ikke bør gjøre det? (han skal ikke betale på lånet)
Idnar Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Er det en stor bank? Mange banker har jo også en telefonbank, der de kan være behjelpelig med lån.
Strix Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Veldig mange har en kundebehandler. KA`ene i banken har en kundeportefølje som består av mange hundre kunder. Mange bestiller tid, tar med seg papirer, forhandler om renter mm. Andre lar det bare gå sin gang. Sikker tlitt ulik praksis. Men noen plasser kan du fint avtale at du sender papirene dine og hva du lurer på/vil ta opp og så komme til avtalt møte senere.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Er det en stor bank? Mange banker har jo også en telefonbank, der de kan være behjelpelig med lån. Det er nordea. Ringte kundeservice, og de sa jeg måtte avtale time med kunderådgiver..
Idnar Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Men hvis kunderådgiver er på ferie, så bør noen andre hjelpe deg. Sånn fungerer det i allefall i den banken jeg jobber i.. Det er en stor bank.
Titti72 Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har shoppet rundt etter lån nå, og jeg sender inn lånesøknad på nettet, så blir jeg kontaktet i etterkant. Jeg har fått bedre rente i en annen bank en den jeg har brukt i 20 (!!!) år. Ikke se deg blind på at du har en kundekontakt, alle har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå