Fantomina Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har brukt skomakeren ved Prinsenkrysset som ligger i veita bak Prinsen Hotell og er veldig fornøyd. Sentral beliggenhet, han brukte vel en uke på å skifte glidelås i støvletten min, og det var ok pris (200kr mener jeg å huske).
Ephemera Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Mr. Minit på City Syd reparerer også sko. Det er en stund siden jeg brukte dem, så jeg husker verken hvor lang tid det tok eller hvor mye det kostet, men jeg ble i alle fall fornøyd
Elizia Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Sist jeg byttet glidelås hos skomakeren i veita ved Prinsen kostet det kr 250,. per støvlett!!! Går ikke dit igjen. Skomakeren på Buran er visst billigere..
Fantomina Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
sunnyside Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Plukker opp denne jeg. Noen som vet mer nøyaktiv hvor skomakeren på Buran er? Eller vet om andre gode skomakere rundt sentrum?
katties Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Til det siste innlegget: Jeg går ikke til Skomakeren på Rosenborg igjen! Det kostet 250 kr, som er dyrere enn jeg har måttet betale andre steder før. Jeg hadde syntes det var en grei pris å betale OM IKKE arbeidet var så slurvete som det var! I stedet for å ta ut glidelåsen fra skoen min så det ut som skomakeren hadde klipt den vekk - det var deler av glidelåsen og tråder fra den gamle låsen som fortsatt satt fast. Må reparere en sko igjen. Tror jeg prøver skomakeren ved Buran denne gangen - han har fått mange gode vurderinger Endret 12. desember 2012 av katties
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå