Gå til innhold

for stor

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å ri en på 21 cm da, og hvordan er det å bli tatt bakfra?

Hvis mannen ikke kommer helt inn så er det grusomt å bli ridd.. Dere skjønner kanskje hvorfor? Det er best å komme helt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente21

24cm, det må jo være enormt, kjæresten min har 12 cm, vet det er litt under gjennomsnitte, men kan nesten ikke tro at en mann kan ha dobbel så lang.

Lukter det litt skryt her.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SiljeH

Ærlig talt.. 12 cm? Kjenner du noe særlig da? Har selv prøvd en både på 12 og en på nesten 24. Erfaringen viser at det er bedre med litt for mye enn med litt for lite. Men vondt gjør det ihvertfal ikke med 12 cm. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....jeg skjønner meg ikke på dere. Måler og styrer. Hva i all verden er vitsen. Jeg har ALDRI målt en eneste en (og jeg har sett noen...). Kunne aldri falle meg inn, og hva i all verden er det med deres menn som absolutt skal måle snabben sin (som Minnie kaller den så fint).

Det er da ikke størrelsen det kommer an på.

Men personlig så vil jeg heller ha en på 12 cm enn en på 24 cm. Det skal da ikke gjøre vondt heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan han hadde reagert om jeg dro frem tommestokken neste gang han kom på besøk? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt.. 12 cm? Kjenner du noe særlig da?  Har selv prøvd en både på 12 og en på nesten 24. Erfaringen viser at det er bedre med litt for mye enn med litt for lite. Men vondt gjør det ihvertfal ikke med 12 cm. :D

Jeg tror sannelig du begynner å bli litt slapp i fisken. Ta deg noen knipeøvelser daglig du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt.. 12 cm? Kjenner du noe særlig da?  Har selv prøvd en både på 12 og en på nesten 24. Erfaringen viser at det er bedre med litt for mye enn med litt for lite. Men vondt gjør det ihvertfal ikke med 12 cm. :D

Ikke glem å ta knipeøvelsene dine :wink:

Jeg tror de menn som er sammen med meg vil foretrekke å ha en som ikke er så kjempe diger, for hvis den er kjempe diger blir det ikke noen blow job. Av den enkle grunn at jeg sikkert ikke får den inn i munn uten å få krampe :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke målt-men han er helt passe lang til meg :D

Ett fett hvor lang den er, bare den passer.

Har dere damer som er så glade i å måle- målt deres egen innovertiss? Den varierer og i lengde og bredde. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allanon
Har ikke målt-men han er helt passe lang til meg :D

Ett fett hvor lang den er, bare den passer.

Har dere damer som er så glade i å måle- målt deres egen innovertiss? Den varierer og i lengde og bredde. :D

Bra svar :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med lisemor, det viktige er at den passer, og at jeg kan tilfredsstilles, størrelsen er revnende likegyldig. Men jeg kan godt innrømme at om jeg var gutt hadde jeg nok garantert målt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...