Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier en leilighet sammen med samboer og bare lurer på en ting... hvordan har dere gjort det når det har blitt slutt med samboer? Reist hjem til foreldre eller venner? Hva med husleien? Var det ikke ekstremt tungt å fordele tingene deres og flytte dem ut?

Det blir jo liksom så mye mer enn bare et brudd... man skal jo faktisk -flytte- fra hverandre, den ene kan ikke bare gå ut døra så er det over.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Det der har jeg gått igjennom 2 ganger. Ganske kjipt mens det står på... Det er jo en viss oppsigelse på leiligheten også, så det har ført til at vi har blitt boende litt sammen etter at det ble slutt. HUFF!

Den ene gangen var jeg så ferdig, at det ærlig talt gikk greit å fordele ting. Og samboeren min var så vonbråten at han prøvde å gi meg alt han eide og hadde :/

Andre gangen var det litt verre, for han hadde jeg vært sammen med lenge. men jeg hadde det litt enkelt pga omstendighetene. Vi skulle flytte til Oslo sammen. Jeg flyttet først, og han skulle komme etter 3 mnd seinere. Ila de mnd ble det slutt så det ble ikke noe av det for å si det sånn.

Men hvis du kan bo et annet sted i en periode er nok det best ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...