Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en flott mann som jeg virkelig elsker og føler masse for. Når vi har det bra, så er det virkelig bra. Herlig å endelig slå seg til ro. Men når vi har det dårlig, så er det liksom skikkelig dårlig. Det er liksom ikke noen mellomting :/

Når vi krangler så klarer jeg ikke å finne en eneste følelse i hele kroppen min. Jeg klarer ikke å se, der og da, noe positivt med han, og har bare lyst til å reise. Det er vanskelig å være rasjonell når man føler det sånn i en konflikt. Jeg prøver jo å holde meg til saken og overse dette, fordi jeg vet innerst inne at det går over igjen. Men der og da, så klarer jeg ikke å tro at følelsene kommer tilbake.

Vi krangler ikke ofte, men når vi gjør det så krangler vi lenge. Jeg takler ikke når kommer med kritikk til meg i en krangel, det gjør meg bare så utrolig sinna. også gjør han ingen innsats for å fikse heller før det har gått en lang stund. Når han så kommer og legger armene rundt meg og sier han elsker meg, er alt bra og følelsene kommer for fullt igjen. Men da har det gått langt innen den tid :(

Er det normalt å ha det sånn, eller er det noe jeg kan gjøre med meg selv? Slitsomt å se på mannen sin med helt andre øyne når vi kommer opp i en konflikt. men jeg liker han bare ikke da. liker ikke den siden av han...

Videoannonse
Annonse
Gjest LanaLane
Skrevet

Har det på samme måte. Kan bli ekstremt kald og ikke føle noenting, til å seriøst planlegge å denge han i hodet med ei stekepanne.

Tror det er helt normalt, er man sint så tenker man jo ikke på det positive med partneren, da hadde man jo ikke blitt sint!

For meg er det også slik at om krangelen er langvarig, blir man mer bitter og mister følelser. Da trenger jeg litt tid på at alt skal bli bra igjen:)

Gjest Betty89
Skrevet

Har det slikt vi også. Eller ikke jeg men kjæresten min.

Han har en tendens til å miste følelser når vi krangler :/ Men at de kommer tilbake når vi er venner igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...