Gå til innhold

Innboforsikring.

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg sitter nå og skal ordne med innboforsikring. Har lett litt rundt på nett men blir ikke noe klokere på hvilket selskap jeg skal velge.

Noen som vet hvem som har de beste prisene og betingelsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir egentlig litt vanskelig å si på generell basis i og med at prisene på forsikring vil variere ut fra hvor man bor, hvor mye man vil ha forsikret og hva slags deal man kommer frem til med forsikringsselskapet.

De fleste forsikringsselskap har rabattordninger på bakgrunn av medlemskap i alt fra en fagforrening til NAF eller KNA, eller f.eks. gjennom arbeidsgiver. Jeg byttet nettopp fra IF hvor jeg fikk rabatt pga arbeidsgiver til Vesta hvor jeg får rabatt pga boligbyggerlaget jeg er medlem i.

Ikke vær redd for å spørre om de gir medlemskap pga jobb eller et medlemskap, er du heldig så får du napp.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ok. Takk for svar. Må vel bare ringe rundt og undersøke litt :)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Da har jeg fått fikset både innbo, barne, reise og livsforsikring.

Jeg ringte rundt og fikk tilbud fra IF, Gjensidige og TryggVesta. Gjensidige var billigst, TryggVesta var betydelig dyrere enn begge de andre. IF var litt dyrere enn gjensidige men hadde MYE bedre betingelser enn Gjensidige så jeg landet på de.

Glad jeg ringte litt rundt for jeg var helt blank på dette og ante ikke engang ca pris jeg kunne regne med. Det var så mye som 2000 kr forskjell på tryggvesta og gjensidige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...