Jewel Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 En kollega av meg skal på ferie med sin bror og ønsker å reise til et sted med fine strandstrender og bra uteliv.... En skikkelig guttetur rettere sagt. Hva kan anbefales av disse to stedene?? Takker for tilbakemeldinger
Sandman Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 Rhodos By har veldig bra uteliv, men finkornede sandstrender, finner du nok mindre av i Rhodos By enn andre steder på øya. Men Elli-stranden i byen er fin for voksne svømmedyktige, ikke for langgrunt, og med småstein, som gjør at man slipper å dra med seg et sandlass på hotellrommet. Jeg ville valgt Rhodos foran Alanya, definitivt.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #3 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har vært på begge plassene, og ville valgt RHODOS!!
Junebug Skrevet 25. juni 2003 #4 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har ikke vært i Alanya, men i nabobyen Side. Jeg har vært på Rhodos. Har hørt at Alanya og Side er ganske like og hvis dette stemmer, hadde jeg helt klart valgt Rhodos! Likte meg veldig godt på Rhodos, Side var en litt mer blandet opplevelse...
Gjest Sexybaby Skrevet 7. juli 2003 #5 Skrevet 7. juli 2003 Side og Alanya ligner ikke!!! Jeg har vært på begge plassene og det er stoooor forskjell. Jeg ville ha valgt Alanya som reisemål fremfor Rhodos. Har vært i Alanya tre ganger og reiser dit nå i juli.
EMMA2 Skrevet 9. juli 2003 #6 Skrevet 9. juli 2003 Rhodos, uten tvil. Har aldri vært der, men jeg har vært i Alanya.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå