Gå til innhold

Hvordan sexleketøy butikk på nette er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lena_*
Skrevet

Hei

jeg har tenkt på å kjøpe sexleketøy til meg og min mann..

vi har fantasert litt om det..

jeg snakket med en venn av oss, som anbefalte oss en nettbutikk http://www.6toyz.no jeg hadde aldri hørt om den butikken, men når jeg gikk inn på hjemmesiden til de. Så vart jeg overrasket over det de hadde inn på shopen:)

så nå driver jeg å bestiller en del ting fra de nå:) :rødme:

Har dere bra erfaring med å bestille til de eller andre nettbutikker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper kun fra c-punktet, for da er jeg trygg på at materialene er rene. Nytelse.no har jeg dårlig erfaring med, kondomeriet har jeg blandet erfaring med. Har ikke prøvd den du nevner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestiller alltid fra erotikknett, de sender raskt og anonymt

Gjest Grafica
Skrevet

www.duoshop.no

Ellers om du er ute etter noe litt mer classy, er www.coco-de-mer.com en fantastisk side.

Gjest gjestegjest
Skrevet

Club4shop.no

enormt utvalg, kjapp levering, gode priser og meget bra service

fikk en gang feil vare fra de, dagen etter lå riktig vare i posten + en hyggelig overraskelse

Skrevet
Jeg bestiller alltid fra erotikknett, de sender raskt og anonymt

Raskt, anonymt og god service på kundeservice hvis det er noe du lurer på...

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Berit_*
Skrevet

Hei.

Jeg har prøvd en del av disse sidene og www.sexytime.no er etter min mening helt klart best!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Kosepia_*
Skrevet
Hei.

Jeg har prøvd en del av disse sidene og www.sexytime.no er etter min mening helt klart best!

Hei!

Da har dere dere ikke hørt om http://kosetid.no . Uansett hva jeg sammenligner pris med er det billigst der. Bestilte et produkt som hett Royal rabbit kit, kom etter kun 2 dager, og produktet er jeg strålende fornøyd med. Faktisk billigst frakt blant alle aktørene jeg har handlet hos. kondomeriet og sex toyz er jo ekstremt dyre på alt.

Skrevet

hei ! vi har også bestillt leketøy derifra, syns de var veldig greie, var ikke fornøyd med den ene varen, å de tok den vellvillig tilbake og lot meg velge noe annet, kjempe butikk dette :)

Gjest spam_blokker
Skrevet

Det 6toyz innlegget som startet denne tråden, ble posten her, på sol og flere andre steder samtidig... og sannelig dukket hun ikke opp igjen i alle trådene hun hadde startet og la inn det samme innlegget med link til "proffpakken" i alle trådene hun hadde startet også gitt :-)

Notisblokk & copy/paste er tydeligvis en fin ting.

Hørte jeg eier/ansatte som utgir seg for å være fornøyde kunder?

Men det sier kanskje litt om en nettbutikk som benytter alle tilgjengelige forum for å spamme på den måten?

Jeg er litt nysgjerrig på hva som gjør sexytime til den beste butikken?

Det er en rekke butikker som sender samme dag som du bestiller, så de kan umulig være raskere enn alle andre (det er vanligvis posten som tar tid, ikke butikken)

Et ganske stilig design, helt ny butikk, som tydeligvis er veldig inspirert av erotikknett.no når det gjelder vareutvalget, men de har av en eller annen grunn valgt å legge seg noen hundrelapper over i pris på det meste?

Så spesielt billige er de heller ikke.... men de har kanskje en annen positiv egenkap, som fks. at de betaler lønnen din?

Sexytime er faktisk så ny, at den hadde vært på nett mindre enn 14 dager før du utropte den til beste sexbutikk!

Ikke engang google fant den, men DU fant den... ganske imponerende:)

Kosetid er billige, det skal de ha, litt hjelper det muligens at de ikke står i MVA registeret i brønnøysund og dermed neppe betaler de 25% MVA som alle andre må?

Litt hjelper det sikkert også at de selger kopier i jelly av fks. Rock chick samt enkelte fun facory vibratorer... orginalene er naturlig nok endel dyrere, siden de er i ren silikon og antageligvis holder en litt annen kvalitet.

Vel, det for være nok for nå... det er bare så fryktelig gøy å disse noen av disse åpenbare spammerne en gang i blant :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har jeg bestilt en del undertøy og andre rekvisita fra club4shop, så nå venter jeg i spenning ;)

Syns de hadde det beste utvalget innen undertøy, det var heller skralt på de andre sidene.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Så da blir mitt tips Flirt og nettsiden www.flirt.no. Butikken i Oslo er super og personalet er flinke!

Lykke til uansett ;-)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Erotikknett.no syntes jeg fungerer bra :)

Skrevet

Den nye butikken til erotikknett er jo helt rå da.

Den "hjelp meg å finne" funksjonen er utrolig kjekk.

Å si at de (og nytelse) har skrallt utvalg er vel å ta litt i?

• 9 måneder senere...
Skrevet

Så litt på disse butikken.. men mange av de virker som at de har sån typiske kina merker.. Kjøpte herfra jeg, http://www.kondomfabrikken.no/ dukket over den på google jeg, virka som en veldig bra butikk, de tar hvertfall visa og faktura! Bestilte og fikk sporingsnummer på pakken samme dagen :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

jeg har tenkt på å kjøpe leketøy til meg og min mann..

Hva mener du med overskriften "Hvordan leketøy er best"?

• 7 måneder senere...
Gjest karstein
Skrevet

er det noen her som har erfaring fra vibratorhuset.no? søkte litt rundt på nettet,og så på siden deres,virker som det er bra. de har gjerne litt skralt utvalg,men prisene virker bra.

Gjest Lille My
Skrevet

er det noen her som har erfaring fra vibratorhuset.no? søkte litt rundt på nettet,og så på siden deres,virker som det er bra. de har gjerne litt skralt utvalg,men prisene virker bra.

Virker som en bra nettbutikk det. Hvis du er opptatt av pris kan du jo sammenligne http://www.vibratorhuset.no med http://www.blyg.no Blyg har prisgaranti, ser ut som de har ganske like produkter også. Jeg har ikke handlet hos noen av de, men jeg vurdere å kjøpe en We-vibe i bursdagsgave til kjærsten (oss, he-he)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...