Gå til innhold

Fotograf i Paris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i Paris, og prøver å få tak i fotograf. Den eneste jeg har funnet (Carlo et-eller-annet) svarer ikke på mailene mine... Det er hun som blir anbefalt av brudepikene, og sjømannskirken.

Noen som vet om noen andre? Eventuelt har brukt Carol, og kan si om de var fornøyd eller ikke?

Vi skal dra alene, og har ingen til å fotografere oss. Så jeg har det høyt oppe på prioriteringslisten å få tak i en god fotograf.

Jeg lurer også veldig på hva det koster, sånn ca. Tenker at jeg vil at fotografen skal være med på vielsen, og ta endel bilder der. Og så ta bilder rundt omkring på fine steder i Paris. Vi ønsker å få alle bildene i høy oppløsning på cd. Kopier kan vi bestille når vi kommer hjem.

Håper noen har noen svar eller tanker til meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi skal gifte oss i Paris, og prøver å få tak i fotograf. Den eneste jeg har funnet (Carlo et-eller-annet) svarer ikke på mailene mine... Det er hun som blir anbefalt av brudepikene, og sjømannskirken.

Noen som vet om noen andre? Eventuelt har brukt Carol, og kan si om de var fornøyd eller ikke?

Vi skal dra alene, og har ingen til å fotografere oss. Så jeg har det høyt oppe på prioriteringslisten å få tak i en god fotograf.

Jeg lurer også veldig på hva det koster, sånn ca. Tenker at jeg vil at fotografen skal være med på vielsen, og ta endel bilder der. Og så ta bilder rundt omkring på fine steder i Paris. Vi ønsker å få alle bildene i høy oppløsning på cd. Kopier kan vi bestille når vi kommer hjem.

Håper noen har noen svar eller tanker til meg :)

Hei,

Med mindre du snakker fransk kan det jo være et poeng å ha en fotograf som snakker engelsk. Jeg kan dessverre ikke anbefale noen, men i ditt sted ville jeg tatt kontakt med alle norske instanser i Paris, turistkontoret, Eksportrådet, ambassaden, ... Prøv også å google "photo mariage paris" da får du mange treff og så er det bare å prøve deg frem.

Lykke til :-)

Skrevet

Brudepikene kan sikkert hjelpe deg med alt praktisk rundt fotograf og andre ting? Hvis de har anbefalt henne har de sikkert mulighet til å komme i kontakt med henne også?

Gjest Gjest_Ina_*
Skrevet

Hva koster fly tur-retur? Dere kunne jo kjøpt billetter til en norsk fotograf.......?

Skrevet

Vi har fått tak i henne nå, og hun virker veldig flink :) Koster oss ca 6000 for forograferingen og bildene på cd. Gleder meg veldig til å få fine bilder fra bryllupet :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...