Gjest Tristessa Skrevet 25. juni 2003 #1 Del Skrevet 25. juni 2003 Har sett på flere leiligheter med kjæresten i det siste siden han skal flytte, og det som slåt meg ved flere av dem, er at det er så lavt under taket. Siden ingen av oss er noe spesielt høye, er ikke dette et praktisk problem, med hvordan kan vi få det til å se høyere ut? Det må da gå an å skape en optisk illusjon? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juni 2003 #2 Del Skrevet 25. juni 2003 Mal takene hvite. Det er mange triks for å få takene til å virke lavere (Male et felt øverst på veggen i samme farge som taket, henge opp lysekroner o.l.) Men det eneste jeg kan komme på er å male taket hvitt. Skal si ifra om jeg kommer på noe mer jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 25. juni 2003 #3 Del Skrevet 25. juni 2003 - Lyse farger - Lite kontraster - Vertikale linjer (Ingen oppdeling av veggen) - Lange linjer (F.eks. lange gardiner) - Mye lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. juni 2003 #4 Del Skrevet 25. juni 2003 Du sier noe der, men det er snakk om leie, ikke kjøpe her. Så en får kanskje spørre huseier først. Men det er et godt tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. juni 2003 #5 Del Skrevet 25. juni 2003 Lange gardiner er et kjempetips. Har korte gardiner på det ene soverommet vårt, og lange på det andre og forskjellen er stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 26. juni 2003 #6 Del Skrevet 26. juni 2003 I tillegg til at takene bør være hvite, bør vel veggene være mørkere enn taket...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 26. juni 2003 #7 Del Skrevet 26. juni 2003 Interiørkonsulenten jeg har brukt kom med disse tipsene: - bruk up-light-lamper - ikke plasser hyller o.l. helt oppe ved taket (det vil si at IKEAs kubisme ikke helt er tingen.) Dette stjeler takhøyde og får det til å virke mer kompakt, ikke luftig. Dette gjelder særlig hvis dere ikke har enormt mange kvadratmeter å boltre dere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 27. juni 2003 #8 Del Skrevet 27. juni 2003 Og pass på at taklistene har samme farge som taket. Har du hvitt tak, trefargede lister og lyse vegger så blir listene ei stripe som markerer hvor taket er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 27. juni 2003 #9 Del Skrevet 27. juni 2003 Ikke heng opp for mye bilder ol på veggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå