Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig begynt å date en veldig hyggelig fyr, vi har vært på et par dates og pratet mye om familie og forhold til dem, fremtidsplaner osv, mye seriøse ting. Av praktiske årsaker har vi alltid endt opp hos ham og fortsatt praten der. Etterhvert begynner vi å kysse og når vi har holdt på en stund ber han meg bli. Jeg har begge gangene sagt at jeg vil vente litt, men føler at han presser litt på. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke... er det bare det han vil liksom? Jeg har ikke særlig mye erfaring i datingens verden, men jeg føler ikke at jeg er klar til å ligge med ham.

Det siste forholdet jeg var i var et slikt usikkert forhold der jeg trodde at vi holdt på å bli kjærester ( veldig mye kosing og flørting og han nevnte noen ganger at han kanskje skulle møte familien min snart), men så viste det seg at vi for hans del bare var fucking good friends. Jeg vil ikke oppleve noe sånt en gang til og er litt usikker på hva jeg skal gjøre i forhold til han nye. Jeg kommer jo in the mood jeg også, men jeg er usikker på om jeg er klar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_BB_*
Skrevet

Kommunikasjon er en vakker ting :-)

Gjest sådaså
Skrevet

Jeg ville fortsatt forklart han at jeg vil vente med sex. Ikke ligg med han for å få "lov" til å date han videre. Får inntrykk av at du er ute etter et seriøst forhold, og er han det samme OG ekte interessert i deg så venter han!

Vil han ikke date deg mer fordi du ikke har sex med han så er han vel ikke den riktige for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...