Gjest Catwoman Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har hepafilter i støvsugeren min. Har skiftet det en gang, tror det er et par år siden. Hvor ofte må det skiftes hvis det skal ha noen effekt? Har egentlig tenkt at hepafilteret ikke er så nødvendig for oss. (vi er bare to voksne i en leilighet på 90 kvm) Men nå har vi en liten pusekatt - som sprer masse pels. Og da er kanskje hepefilteret kjekt likevel? Eller er hepafilter bare tull og tøys og kun et salgstriks?
Gjest Ghest Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Det er ikke et dårlig salgstriks nei og du burde ha skifta filter for et år siden;) Jeg merker stor forskjell etter jeg gikk fra en enkel(dårlig) støvsuger til min Miele med hepafilter
Gjest Catwoman Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 hmm.. på tide å skifte da kanskje. Mener å huske at det var ganske dyrt, og så måtte jeg få expert til å spesialbestille. Så gidder ikke gjøre det unødvendig Har også hørt at man bør skifte en gang i året et eller annet sted engang. Men det avhenger jo av hvor ofte støvsugeren er i bruk. Er stor forskjell på bruken hos en familie med 2-3 barn og stort hus, og to voksne i en liten leilighet.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Hvem har produsert støvsugeren? Mulig det er billigere å ringe direkte til leverandør for å bestille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå