inga:) Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 skjønner ikke hvorfor.. har aldri vert spesielt kåt eller interessert i sex... har hatt sex mange ganger (for å tilfredsstille partner) men føler meg så uengasjert og som man sier "tenker mes på hva ha til middag i mårra" er like uinteressert når jeg er forelska... hvorfor...???
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Dette var det første som slo meg når jeg leste det du skrev: Wikipedia: Aseksualitet (av nektelsen a- og seksualitet) er et ord som enten kan bety ukjønnet formering hos en organisme, eller at et individ ikke har seksuelle følelser. I forbindelse med mennesket vil ordet ha sistnevnte betydning. Det er ikke forsket særlig mye på denne tilstanden. Det fins mennesker som anser seg selv som aseksuelle og gir uttrykk for at de ikke føler noen seksuelle følelser. Det er delte meninger om dette bør anses som en seksuell orientering eller ikke. Og om det bør anses for unormalt er heller ikke klart.
inga:) Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Dette var det første som slo meg når jeg leste det du skrev: Wikipedia: Aseksualitet (av nektelsen a- og seksualitet) er et ord som enten kan bety ukjønnet formering hos en organisme, eller at et individ ikke har seksuelle følelser. I forbindelse med mennesket vil ordet ha sistnevnte betydning. Det er ikke forsket særlig mye på denne tilstanden. Det fins mennesker som anser seg selv som aseksuelle og gir uttrykk for at de ikke føler noen seksuelle følelser. Det er delte meninger om dette bør anses som en seksuell orientering eller ikke. Og om det bør anses for unormalt er heller ikke klart. tusen takk for svar, det er akkurat slik jeg føler meg.. aseksuell... sukk
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Dette er en standard bivirkning av hormonprevensjon. Kan det være aktuelt for deg?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Bruker du antidepressiva? Tror at flere sånne også kan ta sexlysta.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 skjønner ikke hvorfor.. har aldri vert spesielt kåt eller interessert i sex... har hatt sex mange ganger (for å tilfredsstille partner) men føler meg så uengasjert og som man sier "tenker mes på hva ha til middag i mårra" er like uinteressert når jeg er forelska... hvorfor...??? Kan bare si at mange kvinner har det akkurat som deg. Praktiske ting som hva skal vi ha til middag kverner i tankene - sex gjør det ikke. Det må en mann til som tar initiativ for å vekke sextanker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå