Gå til innhold

Strømper eller strømpebukse under kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noe er bedre enn det andre? Hva velger dere, og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Jeg velger strømper. Strømpebukser sklir bare ned, uansett hvor godt de passer. Og jeg hater følelsen av "sægge"strømpeebukse. Stay-ups vet jeg holder seg oppe. Nå har jeg kjøpt undertøy med strømpeholdere, men hadde jeg ikke kjøpt noe slikt kunne jeg like gjerne valgt stay-ups. Jeg går ganske mye med det og vet at de holder seg jo godt oppe.

Skrevet

Jeg liker stay-ups, så tror jeg går for det på bryllupsdagen. Får også denne "sægge" følelsen av strømpebukser. Syns også det både ser og føles bedre ut med strømper.. :sminkedokke:

Skrevet

Hvis jeg finner strømper med bred nok kant og som ikke er hvite så skal jeg ha det. Velger nok et korsett med strømpeholdere og da blir nok strømper mest riktig.

Skrevet

Helt klart strømper! Enten stay ups eller strømper med strømpeholder.

Liker ikke strømpebukser, de ruller seg alltid ned på magen...

Skrevet

Strømpebukse er ikke sexy, og på den dagen skal jeg være sexy! Derfor strømper...

Skrevet

Har også lyst på strømper, det er mest sexy :yvonne:

men har problemer med at låra gnir og blir sår over en hel dag....ka kan eg gjøre da???må eg kanskje gå med strømpebukse?

Skrevet

Blir strømper her også. Jeg er ikke spesielt glad i strømpebukser, min kjære elsker at jeg har på meg strømper, og jeg føler meg sexy i det. Så ja, helt klart strømper.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

men har problemer med at låra gnir og blir sår over en hel dag....ka kan eg gjøre da???må eg kanskje gå med strømpebukse?

Jeg har samme problemet, men har planer om å gjøre begge deler. Praktisk strømpebukse på dagen til kirke, fest osv., og så skifte til sexy strømper før bryllupsnatten. Han får jo ikke anledning til å kikke så mye under der før da uansett. :) Da slipper jeg gnissing og ubehag, og han får en hyggelig overraskelse på slutten av kvelden. ;)

Skrevet
Jeg har samme problemet, men har planer om å gjøre begge deler. Praktisk strømpebukse på dagen til kirke, fest osv., og så skifte til sexy strømper før bryllupsnatten. Han får jo ikke anledning til å kikke så mye under der før da uansett. :) Da slipper jeg gnissing og ubehag, og han får en hyggelig overraskelse på slutten av kvelden. ;)

Det samme ville jeg gjort. Jeg har ei venninne som endte opp med å tape stayupsene fast på lårene før middagen fordi de bare skled ned :fnise:

Man kan fint snike seg unna før man skal kle av seg og ta på seg stay ups

Skrevet

En del her på kvinneguiden har tidligere anbefalt talkum hvis man har problemer med gnissing av lår. Har ikke prøvd det selv :)

Se her og her.

Gjest Pysepus
Skrevet

Jeg hadde strømpebukse for det er det jeg foretrekker å bruke! Og tenkte aboslutt hva som var behagelig å gå med den dagen! Skulle egentlig bytte både truse og strømper før vi gikk til hotellet slik at jeg skulle være supersexy når vi ankom, men glemte det :fnise: Tror eeegentlig ikke mannen la merke til det ;)

Skrevet

Her blir det nok strømpebukser, jeg liker ikke strømper og skal uansett ha en svær kjole over, så ingen ser om jeg er usexy med strømpebukse uansett.

Skrevet

Så fint eg ikke var alene i det....ja dette skal eg tenke på....takk :jepp:

En del her på kvinneguiden har tidligere anbefalt talkum hvis man har problemer med gnissing av lår. Har ikke prøvd det selv :)

Se her og her.

Dette har eg prøvd før....ikke veldig vellykket men er ju lenge siden...kansje eg prøver igjen og ser! takk takk :)

Skrevet

Signerer denne jeg også ;) Akkurat slik jeg har tenkt til å gjøre det også :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg heier for strømpebukse - finner ok og gode strømpebukser til en billig penge på Cubus. :)

Ikke verre at jeg bare heiser de litt ekstra opp hver gang jeg er på do, og har ikke noe problem med at de sklir ned heller.

Edit: jeg skal ikke gifte meg, svarte kun på generell basis. ;-)

Endret av Licota
Skrevet

Kanskje ikke særlig lekkert, men sånne som dette kan jo være litt praktisk, så slipper man å gnisse lårene sammen, og man slipper strømpebuksen.. Da tenker jeg ikke på hold in truse, men en truse som går litt ned på lårene. Denne går jo an å ta av før mannen merker den ;) Det er vel ikke så mangen som skal se hva man går med under kjolen.. :fnise:

Og som sagt, deter kanskje ikke særlig sexy, men det er heller ikke såre lår :)

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg tenker på at med kjole med stort skjørt er nok doturer i seg selv et herk, og tør ikke tenke meg hvor vrient det er så skifte fra strømpebukse til strømper seinere, når man har et gigantisk skjørt i veien.

Skrevet

Mot såre lår :

Kjøp en sykkelshorts og ta på. Ha på strømper og alt førs og bare dra stkkelshortsen utenpå. Så bare dra den av før dere forlater festen, ingen som ser=)

Skrevet

Jeg ville valgt strømpebukse.. Jeg ville nok kledd av meg selv den dagen så hva jeg har under hadde da ikke forloveden min sett uansett.. Er ikke akkurat som om bare kjolen skal av, det er jo snakk om uendelig med hårnåler o.l. som skal ut før det evt skjer noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...