Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Scarlet
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, men jeg synes denne rus-isen høres kvalm ut. Kommer vel sikkert til å smake på det, men at det blir noen favoritt tviler jeg på. Jeg klarer liksom ikke helt å tro at vodka/tequila er godt i frossen konsistens.

Tror faktisk jeg må si meg litt enig med Trond Waage. Det er tydelig at dette er et produkt rettet mot de yngste av de yngre. Og det at det ligger en is som inneholder alkohol i frysedisken i butikken synes jeg ikke hører hjemme der med tanke på at det er små barn som stadig er på utkikk

etter is.

Meninger?

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=2&item=273923

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Frozen Margerita er jo sprit og frukt i halvfrossen tilstand og det er jo nydelig.

Jeg tror heller ikke at denne rus-isen vil ligge sammen med vanlig is i butikkene.

Minnie

Gjest Scarlet
Skrevet

Mulig at du har rett i det at den ikke vil ligge sammen med den andre isen, men uansett. Hvem er det som er mest glad i is? Jeg har inntrykk av at det er barn...

Skrevet

Tror ikke denne rus-isen blir noen hit jeg....

Hvis folk har lyst på alkohol kjøper de drikke,og har de lyst på is,ja så kjøper de is..

Det er iallefall slik JEG gjør det,og det skal jeg fortsette med..

Skrevet

Syns jeg ser kjærsten min og meg dra på fest med en 12-pakning is hver under armen. :ler:

Er det meningen at man skal sitte og sleike på en drøss med is hele kvelden da??! :tunge1:

Nei, vet du hva. Det kommer ikke jeg til å gjøre. Takke meg til isbiter/knust is.

Gjest Scarlet
Skrevet
:ler: Ja, ikke sant. Det virker ganske tåpelig etter mitt skjønn å skulle ta med seg en bråte med is på fest :ler:
Skrevet

Jeg liker is jeg :D .

Kanskje disse kan kjøres i blenderen slik at de kan helles i glass og serveres som frozen "dittogdatt"

Dette må jeg bare prøve!

Skrevet

Det kan jo lett skje forvekslinger slik at barn :smilejenta: :brunette: :pippi: går i fryseren og tar en "is"... Hjelp! :kjempesinna:

Gjest Milah
Skrevet

Er enig med Barbie! Dette tror jeg ikke kommer til å bli så stort..

Med en gang nyhets aspektet ved isen blir borte, kommer den heller ikke til å selge.. I hvilken anledning passer det seg å spise rus-is?!

Hmm.. vi får vente å se...

Skrevet

Skal man ta fryseren under armen også da, eller..?? :ler:

Skrevet
Syns jeg ser kjærsten min og meg dra på fest med en 12-pakning is hver under armen. :ler:  

Er det meningen at man skal sitte og sleike på en drøss med is hele kvelden da??! :tunge1:

Nei, vet du hva. Det kommer ikke jeg til å gjøre. Takke meg til isbiter/knust is.

:ler::ler::ler: .......det blir iallefall lite "tomgods" å pante etter festen... :ler:

Skrevet

Synes rus- is høres gøy ut jeg :lol:

Men jeg tviler på at den er særlig god...

Er det noen som vet hvor mange % alkohol isen inneholder??

Skrevet

Enda en måte, i tillegg til rusbrus, å få barn til å få i seg alkohol på. Er jo helt utrolig... :sinna:

Ja, det er jo den målgruppen både dette og rusbrusen må være ment for... barn og ungdom som ikke liker alkohol..... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Finnes det ikke allerede is med litt alkohol i da? Dette blir vel mere da men....Skal butikkene ha egen frysedisk for dette da, for ellers er det vel lett å ta feil...

Skrevet

Tydelig at dere ikke er blant de mest bereiste.....

Forlange egen frysedisk.... for det kunne jo hende at lille jonathan på fem skulle slumpe borte i smake cherryis med pistasj.... OG DET ER JO DET FARLIGSTE SOM FINNES!!!!!

Helt glemt er dere hvor enkle dere er.... helt forsvunnet ser det ut til å tenke at Norge med sverige... har systembolag og vinmonopol....som eneste land i verden...

MEN HVORDAN KLARER 380 MILLIONER MENNESKER I EU Å HANDLE SPRIT PÅ BENSINSTASJONER, mens dere diskuterer FRYSEDISK?????

Flau blir jeg....flau.....

Skrevet

Synes dette ser spennende ut, kommer nok til å forsøke dette produktet.

Hvis du har valgt å sette barn til verden er det også din plikt å sørge for at barnet ikke få i seg alkohol, enten i form av ordinære drikkevarer, rus-brus eller rus-is!

Skrevet

For ikke snakke om utgått eplemos i butikken, den kan visst inneholde 2-3 %.

Verdens aller farligste ting..det som er så farlig at det ikke går an i det hele tatt...det er å la barn smake littebittegranne alkohol....

Grunnen til at det er så farlig, skal jeg fortelle dere hvorfor??? Det har med at i HELE kina, HELE russland, ALLE LANDENE I SØRØSTASIA, ALLE LANDENE I SØRAMERIKA, ER DET HELT VANLIG AT BARN SMAKER ALKOHOL....

og 5 milliarder mennesker TAR FEIL!!!!!!!!

Gjest Milah
Skrevet

Grunnen til at det er så farlig, skal jeg fortelle dere hvorfor??? Det har med at i HELE kina, HELE russland, ALLE LANDENE I SØRØSTASIA, ALLE LANDENE I SØRAMERIKA, ER DET HELT VANLIG AT BARN SMAKER ALKOHOL....

og 5 milliarder mennesker TAR FEIL!!!!!!!!

Men vi lever ikke i noen av disse landene waco! Jeg for min del kommer ikke til å gi mine fremtidige barn alkohol, samme hva de gjør i Kina, Russaland, Sør Amerika eller deler av Asia! :-?

Skrevet

Skrev jeg gir eller smaker?

Bommpy, selv om du trives med å leve i en formynderstat, så er det ikke alle som gjør det... f eks vi som ikke bryr oss så mye om hva slags is det er i frysedisken, men heller at folk får det dem liker...

Ikke alle vil bestemme over andre vettu Bommpy....

Skrevet

Jeg blir også flau, waco, over hva enkelte her inne kan lire av seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...