Gjest Gjest_Annonym_* Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hei, det er en jente som jeg føler at jeg kommer godt overens med, og virker om at hun liker meg ganske godt også. Men i å med hun går i klassen min vil jeg ikke spørre henne liksom. Tenk om jeg hadde spurt så hadde hun sagt nei :S tenk og måtte gå og se den personen hele tiden da... eller når man slår opp... men har ganske sterke følelser for henne og jeg er kanskje ikke den beste til og vise følelsene mine men føler hun.. ja liker meg også. Kan man liksom ligge med en i klassen og ikke bli sammen.. eller seff går jo det ann men.. hun er en som vil at første gang skal være noe spesielt, og regner ikke med at hun kommer til og ha det med meg da.. tror hun vil vente.. det sa hun hvartfall når jeg spurte xD :D. Men vil liksom nå ligge med henne C: men hvis jeg har henne hjemme på besøk og jeg skulle gjøre no.. så sier hun plutselig æsj nei eller no sånt.. Hjelp vet ikke hva jeg skal gjøre:S noen som vet hva jeg eventuelt kan gjøre? burde jeg liksom '' satse '' på en skole kamerat? Hvordan får man en dame til sengs xD :D?
MonicaØH Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Først så vil jeg spørre hvor gammel du er..
MonicaØH Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Du spør hvordan man får jenter til sengs. Veit du hva? Vent til du møter den du virkelig elsker og en som elsker deg. Blir mye bedre da. Ikke tenk på bare sex, det skal være med den du elsker. Det er kanskje litt press på skolen du går på, men venter du til du har sex med den du elsker og den personen elsker det, blir det en MYE bedre opplevelse enn at du bare gjør det for å gjøre det. Vent er mitt svar til spørsmålet ditt.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Hmm ja kanskje det er det beste... men! det er så lenge til xD men tusen takk for svaret! fikk meg til å tenke litt mer (:
MonicaØH Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Venter man på noe godt, venter man ikke forgjeves
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Du spør hvordan man får jenter til sengs. Veit du hva? Vent til du møter den du virkelig elsker og en som elsker deg. Blir mye bedre da. Ikke tenk på bare sex, det skal være med den du elsker. Det er kanskje litt press på skolen du går på, men venter du til du har sex med den du elsker og den personen elsker det, blir det en MYE bedre opplevelse enn at du bare gjør det for å gjøre det. Vent er mitt svar til spørsmålet ditt. Det er vel vranglære, høst litt erfaring er mitt tips. Damer er godt uansett.
MonicaØH Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Det er vel vranglære, høst litt erfaring er mitt tips. Damer er godt uansett. Men hadde vært bedre om man ventet til man virkelig elsket personen og personen elsket deg.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Men hadde vært bedre om man ventet til man virkelig elsket personen og personen elsket deg. Ja, men det skader ingen å ha litt erfaring heller, trenger ikke å ha tusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå