Skylapp Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Innlegg endret. Kjøp og salg er ikke tillatt her på forumet. Pasha mod Endret 13. januar 2009 av Pasha
spezitas Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Åh...løvehodekaniner er jo nydelige!! En dag skal vår familie ha oss en slik:) Men når utvikler de den flotte kragen sin? Er de vanskelige å holde pelsen på? Hvor ofte må man gre dem for å holde flokene borte?
Gjest StockDama Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Vil bare foreslå dyrenett.no hvor de har en annonse seksjon, den er selvfølgelig gratis. Du kan prøve lykken der =)
spezitas Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Om TS svarte meg på spørsmålene mine, så vil jeg gjerne vite hva hun svarte... Så tråden var blitt ryddet. Send gjerne PM.
Gjest StockDama Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Lengre pels rundt hodet har vel løvehodene fra de er små av. Blir litt mer markant når de blir eldre. De har vanlig lengde hår ellers på kroppen, så eneste stellet er vel å gre ut det lange håret fra tid til annen. Noen kaniner trenger ikke børsting i det hele tatt, mens andre igjen kan kanskje trenge det flere ganger i uken. De er vel ganske lik hermelin, bare at de har mer krage.
Skylapp Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2009 Hannen min trenger ikke noe pels stell i det heletatt, mens hunnen har masse pels og må gres, grer ikke henne sånn alvorlig mye, er liten kropp (heldigvis) så ikke såå mye arbeid, men skal du ha henne fin så må du nok gjøre dette en gang i uken, kommer ann på hygienen på kaninen og om du har spon eller pellets i bure. Anbefaler liksom ikke spon til denne rasen, da det setter seg fast i pelsen!!!
Gjest StockDama Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Spon er et forferdelig produkt, setter seg litt i pelsen uansett, hopper kaninen litt så er det utafor hele buret, og for å ikke snakke om når man skal løfte de opp. ugh.....pellets er konge.
Skylapp Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2009 Spon er et forferdelig produkt, setter seg litt i pelsen uansett, hopper kaninen litt så er det utafor hele buret, og for å ikke snakke om når man skal løfte de opp. ugh.....pellets er konge. Har helt rene bur jeg, med toalett i hjørne med pellets i. Hun hater å gå på sponet, nektet å gå ned fra hustaket når jeg første gang prøvde med pellets over det hele, hun bare satt på taket å så dumt på meg. :D Så da endte det med pellets i bare hjørne der hun kunne gjøre fra seg, flink er de til å gjøre fra seg der og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå