Gå til innhold

Kniper under hele akten!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker å "knipe" under hele knullet, gjør dere andre jenter det?

Merker gutter at vi gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bruker å "knipe" under hele knullet, gjør dere andre jenter det?

Merker gutter at vi gjør?

jeg gjorde dette en gang, da kom han så fort for jeg var så trang :P

Skrevet

Jepp, men det løsner litt når jeg får orgasme. Da ligger jeg (og han) bare og nyter de "automatiske" sammentrekningene.

Skrevet

Jeg kniper ikke bevisst, men merker at muslkene strammer seg automatisk. Særlig etter en orgasme, da blir jeg så trang at det nesten er vondt.

Skrevet

Kniper litt her og der ihvertfall, pleier å knipe litt ekstra når han kommer. Ellers så merker han vel når jeg kommer også. Noen ganger kniper jeg pulserende, andre ganger er det bare for å bli trangere..

Tror uansett at folk som kniper jevnlig er trangere enn de som ikke gjør det, selv om de ikke bevisst kniper under akten

Skrevet

Det er altfor mange som bare ligger der og tror mannen skal gjøre all jobben. De har ikke forstått at det blir så mye bedre for både dem selv og mannen om man kniper gjennom hele akten. Det burde vært en like stor selvfølge som at mannen støter.

Skrevet

Nei.

Jeg skulle gjerne ha gjort det, for jeg kommer fortere selv dersom jeg kniper.

Men kjæresten har blitt "feiloppdratt" av tidligere damer og nekter å tro på at jeg liker det, så hvis jeg kniper så drar han seg bare ut og sier unnskyld.. *sukk*

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Ikke hele tiden, nei... Han syns det er vanskelig å kontrollere seg da, så da gjør jeg det heller "innimellom" :)

Skrevet
Ikke hele tiden, nei... Han syns det er vanskelig å kontrollere seg da, så da gjør jeg det heller "innimellom" :)

hva mener du, at han kommer raskere dersom du kniper? dette må jeg også prøve :)

Gjest Gjest_lefsa_*
Skrevet

Jeg får det ikke til jeg :sukk:

Det skjer noe med muskelkontrollen min når jeg spriker med beina. Hvordan klarer dere å knipe da?

Får det til når jeg trener på egenhånd.

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg kniper ikke sammenhengende hele tiden, men mer med gjevne korte mellomrom.

Gjest Låvedør
Skrevet
Jeg får det ikke til jeg :sukk:

Det skjer noe med muskelkontrollen min når jeg spriker med beina. Hvordan klarer dere å knipe da?

Får det til når jeg trener på egenhånd.

Samme her: ligger man der og spriker, hvordan klarer kvinner å knipe da?!

Skrevet
Samme her: ligger man der og spriker, hvordan klarer kvinner å knipe da?!

Ligg og sprik når man trener kanskje?

Skrevet
Jepp, men det løsner litt når jeg får orgasme. Da ligger jeg (og han) bare og nyter de "automatiske" sammentrekningene.

Signerer.

Skrevet
Signerer.

Og da har han fått orgasme? Eller får dere orgasme samtidig?

Skrevet
Og da har han fått orgasme? Eller får dere orgasme samtidig?

Ikke alltid vi får orgasme samtidig i hvert fall, jeg kommer som oftest før han. Men han synes det er deilig å kjenne at jeg får det og jeg synes det er vanskelig å fortsette å knipe intenst når jeg har kommet veldig hardt. Da må jeg bare nyte et par sekunder og hente meg inn igjen :)

Og for kjæresten min er ikke sex et race mot orgasme, han liker å holde på lenge og ta litt pauser og få meg til å komme flere ganger før han kommer.

Det er kjempedeilig å komme samtidig så klart, men det er ikke alltid man klarer å time det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...