Gjest Gjest_Geir_* Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Heisann, jeg sliter med masse sorte prikker på nesen, veit ikke om det er uren hud eller ikke, er fet hud hvertfall. jeg kan presse de sorte prikkene som om det var kviser, men veit ikke om jeg burde gjøre det.. er det noen måte jeg kan bli kvitt dette?
mari4ever Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Heisann, jeg sliter med masse sorte prikker på nesen, veit ikke om det er uren hud eller ikke, er fet hud hvertfall. jeg kan presse de sorte prikkene som om det var kviser, men veit ikke om jeg burde gjøre det.. er det noen måte jeg kan bli kvitt dette? heisann:) har du prøvd noe hudpleie før? isåfall hvilket merke? Hvis ikke, start med gode hudpleie rutiner hver morgen og kveld; anbefaler MD formulations. dette gjør underverker for fet og uren hud. Har ei vennine som har slitt utrolig mye med veldig mye kviser i hele ansiktet, etter hun brukte denne serien hver dag i 4 måneder har hun nesten ingenting Det blir verre før det blir bedre, så vær tolmodig. MD formulations fårs kjøpt bare hos hudpleiesalonger i norge. dyrt, men effektivt:) Kan fås kjøpt mye billigere på nett. Gå innom din nærmeste hudpleier å spør om råd og tips til hva hudpleie som passer best for deg
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Var jeg deg ville jeg brukt sånne strips du væter og fester på nesen til de tørker og drar den så av, så henger "prikkene" tilbake. Dette er veldig effektivt på kjæresten min. I tillegg brukt en god peeling til ansiktet og brukt regelmessig. Kjøpt renseskum hos Apoteket, som er antibakteriell og virker med å drepe bakteriene, og skal være på i fem minutter før du skyller av. Den fungerer for meg:) Jeg ville også husket å kjøpt en god Toner(ansiktsvann) og brukt etter jeg hadde vasket ansiktet med renseskummet. Lykke til!
Hilde Christina Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Biorè strips du får kjøpt på eBay er veldig effektivt. Ellers er en gud hudpleierutine alfa og omega for bra hud, så vil nok være en idè å ta en tur innom en hudpleiesalong og be om råd der.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Jan Marini sier jeg bare. Det beste jeg noensinne har vært borti! Ikke en kvise lenger! Man får kjøpt det på ebay, men gå inn på www.janmarini.com og les godt om produktene der. Bare å starte med rensen deres er et godt steg Så kan man prøve seg frem.
Gjest Gjest_geir_* Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 tusen takk for svar alle sammen! setter virkelig pris på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå