SuperNova Skrevet 25. juni 2003 #1 Del Skrevet 25. juni 2003 Vil bare advare deg mot dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=65133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. juni 2003 #2 Del Skrevet 25. juni 2003 Her er mere http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=65148 Tror du bør ligge lavt i sommer jeg Litago. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juni 2003 #3 Del Skrevet 25. juni 2003 Slapp av, Litago. Du kan få komme og bo hos meg du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. juni 2003 #4 Del Skrevet 25. juni 2003 :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 25. juni 2003 #5 Del Skrevet 25. juni 2003 Skal passe på deg jeg kua mi.........hos meg er du trygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 25. juni 2003 #6 Del Skrevet 25. juni 2003 Pleier å passe meg for kuer jeg da, de er litt uberegnelige :blunke: spesielt de med hvite og svarte flekker som surfer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 25. juni 2003 #7 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har drukket melk som er blitt melket av amatører. Tro meg - dette blir aldri noen slager! Mest hår og annen gugg, melken er lunken og fet, ja - i det hele tatt: ingen umiddlebar hit Så du kan komme ned fra den lyktestolpen nå, Litago dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. juni 2003 #8 Del Skrevet 25. juni 2003 Vil bare advare deg mot dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=65133 Du kan bare slappe av, Litago. Det står tydelig i artikkelen at han samler bæsj fra Dagros, så du er foreløpig ikke innblandet. Eller er det bare oss her heime som er litt uopplyste... Det er kanskje helt vanlig å ha en slik form for "tjener" der borte i Junaiten, slik som poolboy, gartner og aupair...? Tenk, en profesjonell dung-collector! *kunnskapshungrig i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 25. juni 2003 #9 Del Skrevet 25. juni 2003 Hva skulle jeg gjort uten dere fantastiske venner som tipser meg om alle farer som lurer? Min personlige "dung-collector" heter Jose, er fra Mexico og har store sterke muskler........ 8) I tillegg til at passer på hygienen rundt meg har han diverse tilleggsoppgaver slik som å klø meg på ryggen, vifte vekk fluer, gå med parasoll slik at jeg ikke må stå i solen, smøre meg inn med solkrem osv. osv. Og han har ALDRI klagd over min råmelk! *ser strengt på Dorian* (Setter veldig pris på om dere ikke nevner Jose for Ferdinand. Han blir så lett sjalu........) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #10 Del Skrevet 25. juni 2003 Så mange engler som Litago har på besøk nå, så er jeg redd melka kommer til å få en lei bismak av pærebrus den nærmeste tida.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. juni 2003 #11 Del Skrevet 25. juni 2003 Jepp, den tanken har slått meg, også, Reven... Men vi skal i hvert fall passe godt på kua vår, så hun ikke får i seg noe hun ikke burde ha spist. Da er det tross alt bedre hun får i seg noe hun IKKE har spist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #12 Del Skrevet 25. juni 2003 Helt klart Væren... I alle fall om melkeproduksjonen skal opprettholdes... Gamle reker er ikke sunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. juni 2003 #13 Del Skrevet 25. juni 2003 Nei, vi må sikre daglig leveranse av friske sørlandsreker!!! Tror Bertha har kontaktene i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. juni 2003 #14 Del Skrevet 25. juni 2003 No problem. Vi sørlendinger har jo som kjent kontakter i et større flyselskap via kongehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #15 Del Skrevet 25. juni 2003 Og så spørs det om ikke Ferdinand må trimmes for å holde tritt med Litago også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #16 Del Skrevet 25. juni 2003 HVis hun skal få i seg noe hun ikke har spist altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. juni 2003 #17 Del Skrevet 25. juni 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 25. juni 2003 #18 Del Skrevet 25. juni 2003 Venter forventningsfull på at Ferdinand kommer hjem og serverer noe som jeg ikke kan spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. juni 2003 #19 Del Skrevet 25. juni 2003 Revetispa, Bertha og Væren og de andre står også spent og venter på at Ferdinand skal komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #20 Del Skrevet 25. juni 2003 Ja, Over there kommer jo menn... Mens her på berget er det i følge Ole Paus og Jonas Fjeld vi kvinner som assosieres med verbet å komme. Menn må visstnok nøye seg med verbet å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå