Gå til innhold

Biltur til sverige

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Vi er noen jenter som har lyst til å dra på biltur til sverige til sommeren. Noen som vet om et passende sted hvor det er litt å finne på samtidig som det er noen fine strender. Bør være litt butikker med tanke på at flere av oss er glade i å bruke penger ;) Kansje noe uteliv, men det er ikke spesielt viktig.

Kanskje noen vet om noen bra campingplasser og?

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan jo kjøre nedover vestkysten av Sverige (følg E6). Da kjører dere jo forbi Göteborg med shoppingsmuligheter og uteliv, samt Liseberg. Dere kan jo kjøre helt til Malmö og eventuelt dra over til København derfra.

På veien nedover finnes det mange koselige mindre byer. Sør for Halmstad (ca. 35 mil fra Svinesund) er det en kjempelang strand. Campingplasser finner du hele veien nedover.

Hilsen Lille meg

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

- Grebbestad er en ok sommerby. Det er ikke så langt unna grensen heller, men ikke så mye shopping der tror jeg.

- Halmstad synes jeg også er en nydelig by å vandre gatelangs i.

- Koster er jo kjempeflott, men vet ikke om shoppingen er akkurat der. Mange fine småveier der også:)!

Skrevet

Smøgen vil jeg anbefale, kjempe koselig sted, kanskje ikke veldig mye shopping men veldig bra liv der om sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...