Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Er det noen som har prøvd gruppetimen "Blå Spesial" på Sats? Hva går det ut på? Ser den har kommet på mitt Sats-senter nå på nyåret, men det står ikke noen forklaring på hva timen går ut på. Jeg liker generelt de blå timene, bortsett fra Step Puls, som jeg syns har litt for vanskelige trinn..
yamyam Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Er det noen som har prøvd gruppetimen "Blå Spesial" på Sats? Hva går det ut på? Ser den har kommet på mitt Sats-senter nå på nyåret, men det står ikke noen forklaring på hva timen går ut på. Jeg liker generelt de blå timene, bortsett fra Step Puls, som jeg syns har litt for vanskelige trinn.. Jeg trener på SATS på Romerike og Blå Spesial der er en spesialtime som de har bare av og til - ikke fast på timeplanene. Da er det f.eks. to instruktører samtidig for å presentere et nytt program eller det er en kombinasjonstime med både aerobic/høy-puls og step eller det er en ekstra lang time.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Dette varierer nok litt fra senter til senter. Hos oss går den fast dette halvåret, og er en kombinasjon av Høypuls og Corepuls. Enkelt og slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå