Gå til innhold

Hjelp!

Gjest Gjest_Frøken Spjåk_*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått en skikkelig kjekk gutt på kroken på sukker...også skal vi legge hverandre til på msn, men det går ikke.. Dvs legger han til, men han får ikke opp den greia på sin maskin om å godkjenne meg. Han har og prøvd å legge til meg, men jeg får heller ikke opp den godkjentboksen.. Kriiiiiise!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommuniser på tlf i stedet? ;)

Skrevet
kommuniser på tlf i stedet? ;)

Joda...snart!! Men greit å sjekke kjemien der først. Se om han er kjapp eller ikke..og morsom eller ei..

Anyone?

Skrevet

beste måten å sjekke om kjemien er der er vel og faktisk møtes og prate face to face. Kjemi på msn er ikke nødvendigvis kjemi i virkeligheten.

Skrevet
beste måten å sjekke om kjemien er der er vel og faktisk møtes og prate face to face. Kjemi på msn er ikke nødvendigvis kjemi i virkeligheten.

Vi skal møtes til helga, men greit å lade litt opp til da..

Skrevet
Nå har jeg fått en skikkelig kjekk gutt på kroken på sukker...også skal vi legge hverandre til på msn, men det går ikke.. Dvs legger han til, men han får ikke opp den greia på sin maskin om å godkjenne meg. Han har og prøvd å legge til meg, men jeg får heller ikke opp den godkjentboksen.. Kriiiiiise!

Siden du har lagt ham til, vil du ha ham i kontaktlista di, får du til å sende en melding til ham? Om det ikke går, be ham om å gå inn på Alternativer, Personvern og fjerne haka på "Bare personer i tillatelseslisten min... osv." Dersom du får sendt ham melding og han får den opp så skal han kunne legge deg til i vinduet som kommer opp. Dere kan vel å sjekke at dere ved ett uhell har havnet i blokkeringslista som også ligger under Personvern.

Sånn rent bortsett fra det får du bare ta det som ett tegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...