frk_ø Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 er det noen der ute som kan anbefale et pudder og/eller foundation, som holder de de lover og som holder seg matte??
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Hørt veldig mye positivt om mineral make-up, skal prøve det selv nå bruker jeg dream matte mousse, og den er helt perfekt, synes nå jeg, bare ikke bruk for mye av den, da tetter den igjenn alle porer.. http://www.feelunique.com/img/products/May..._Foundation.jpg
mari4ever Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Hørt veldig mye positivt om mineral make-up, skal prøve det selv nå bruker jeg dream matte mousse, og den er helt perfekt, synes nå jeg, bare ikke bruk for mye av den, da tetter den igjenn alle porer.. http://www.feelunique.com/img/products/May..._Foundation.jpg mineral makeup er bra men matter ikke noe særlig i lengden. blir veldig fort blank igjen. dream matte mousse er utrolig mattede, men blir blank igjen på ti min etterpå det jeg anbefaler som har holdt meg matt i noen timer ( og jeg har prøvd det meste på markedet, og har maaange pudder) er MAC blot powder. dette gir ingen farge, bare matter ned veldig bra:)
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 mineral makeup er bra men matter ikke noe særlig i lengden. blir veldig fort blank igjen. dream matte mousse er utrolig mattede, men blir blank igjen på ti min etterpå det jeg anbefaler som har holdt meg matt i noen timer ( og jeg har prøvd det meste på markedet, og har maaange pudder) er MAC blot powder. dette gir ingen farge, bare matter ned veldig bra:) Dream matte mousse, nei!? den har jeg brukt i flere år og jeg vet helt sikkert at den holder kjempe bra, kjempe lenge, blir ikke skinnende og blank i huden av den.
Fruktvand Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Vichy normateint funker bedre enn andre foundations jeg har prøvd. Men finner ingen som matter mer enn noen timer. Men hjelper med en matte-krem under foundation av og til. Jeg bruker Dermalogica oil control lotion. Det er verdt et forsøk:)
mari4ever Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Dream matte mousse, nei!? den har jeg brukt i flere år og jeg vet helt sikkert at den holder kjempe bra, kjempe lenge, blir ikke skinnende og blank i huden av den. forskjellig talgproduksjon i huden vår da tydelgivis. alle er forskjellige:) sier bare det jeg mener
frk_ø Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2009 tusen takk for alle tilbakemeldinger så langt:) jeg hadde det i.d pudderet fra bare escentuals før, det dekket godt, men jeg ble kjempeblank i huden av det dessverre. Jeg har det blot powder fra Mac faktisk, er veldig glad i Mac sine produkter, men akkurat dette pudderet kommer også til kort når det gjelder min hud! dream matte mousse eller vichy har jeg ikke prøvd...
mari4ever Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 tusen takk for alle tilbakemeldinger så langt:) jeg hadde det i.d pudderet fra bare escentuals før, det dekket godt, men jeg ble kjempeblank i huden av det dessverre. Jeg har det blot powder fra Mac faktisk, er veldig glad i Mac sine produkter, men akkurat dette pudderet kommer også til kort når det gjelder min hud! dream matte mousse eller vichy har jeg ikke prøvd... aah. du så gidde meg tips om MAC blot powder;) husker det:) det va knall til min hud:D off ja id inneholder jo skimmer så det får du sykt blank hud av hvis du spesielt er blank fra før av i t-zonen
Gjest Christabelle Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Hei, jeg bruker i.d. bare minerals. Jeg bruker mineral veil, som er mattende på huden. Det er en transparent pudder du påfører etter foundation. Det fungerer kjempebra, og pannen er tørr i maange timer. Du kan jo bare påføre mer utover dagen hvis du har veldig høy talgproduksjon. Men du må passe på å ikke tørke ut huden helt, da vil talgproduksjonen øke, for å opprettholde fuktighetsnivået. Det finnes også talg-servietter, som suger til seg talget.
Jean Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Kraftig talgavsöndring är främst hormonellt- och arvsmässigt betingat. Du börjar i fel ände om du vill ha en foundation till detta problem. Börja istället att vårda huden morgon och kväll med icke komodogena produkter. Var extra noga med: 1.Typ av rengöring (helst syror) 2.Fukt 3.Skydd Därtill kan du så småningom skönja en successivt bättre hy, det tar många år, en enstaka produkt kan aldrig komma tillrätta med så djupliggande faktorer. Tyvärr får kosmetikaindustrin oss att tro det. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
frk_ø Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. januar 2009 Hei alle sammen, takk for gode råd:) Jean; jeg lurer på hvilke produkter du anbefaler, er det noen gode produkter som en student kan ha råd til? og når det gjelder makeup, er det noe du kan anbefale der? christabelle; mineral veil, det har jeg ikke prøvd. Jeg har noen sånne blå servietter fra Mac, de fungerer ganske bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå