Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #21 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har flydd fra Oslo til Bergen for å ha sex en helg. Jeg innså selvsagt etterpå at det ikke var det hun ville, men vi fikk nå helgen vår og hun sa ikke ifra før etterpå at hun håpet at jeg ville på besøk igjen. Jeg forklarte at det kunne jeg godt, men at jeg ikke har råd til å fly hver helg uansett hvor god sexen var (sagt med spøkefull tone). Det tok hun til seg, sannsynligvis fordi hun tenkte akkurat det samme som trådstarter - hvis man først reiser så langt så må det være noe annet. Du må gjerne spørre, men det virker jo litt som en bootycall-tur - en tur som fort kan bli kansellert hvis du gir inntrykk av at du vil noe mer. Og jentene som hadde nektet ham sex må jeg virkelig synes synd på, som bruker sex som et våpen og noe man kan bare ta ifra gutten fordi han ikke er glad nok i deg (etter en ONS).
frkbling Skrevet 24. januar 2009 #22 Skrevet 24. januar 2009 Kan høres ut som om du har fått litt forhåpninger. Men jeg vil bare si deg at gutter er gutter. De kan gjøre og si alt de kan for å ha sex. På en annen side, kan han jo også være interessert. Men det er noe du må finne ut mens han er hos deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå