Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Møtte en gutt på byen for 3 mnd siden når jeg var på jentetur i sverige. Vi hadde skikkelig bra sex den natten samtidig som det var hyggelig. Vi pratet masse og spiste en god frokost sammen dagen etterpå. Etter møtet har vi sendt noen sms med hverandre men ikke snakket på telefonen eller msn... Nå har han tenkt til å komme å besøke meg en helg, og dette innebærer at han skal bo hos meg. Er så usikker på hva han egentlig vil... Hadde dere giddet å reise 3 timer hver vei bare for å ha sex en helg? Er redd for at jeg kan få følelser for han når han besøker meg ettersom jeg var helt oppi skyene etter forrige møte, er derfor redd for at jeg sitter igjen med skjegget i postkassen etter helgen...
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Nå har han tenkt til å komme å besøke meg en helg, og dette innebærer at han skal bo hos meg. Er så usikker på hva han egentlig vil... Hadde dere giddet å reise 3 timer hver vei bare for å ha sex en helg? Er redd for at jeg kan få følelser for han når han besøker meg ettersom jeg var helt oppi skyene etter forrige møte, er derfor redd for at jeg sitter igjen med skjegget i postkassen etter helgen... Du kan jo la ham bo hos deg, men la være å ha sex. Så finner du ut etter hvert om han vil noe mer.
Gjest Sandbekken Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 sier det samme som gjest her! hold ut, så ser du hva som skjer.. men den enkleste måten er jo å bare spørre ham rett ut da
DaYdReAm Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 jeg fikk besøk av en fyr som jeg hadde møtt to ganger tidligere, han reiste faen meg 6 timer for å få sex. men han fikk det jaggu ikke! makan til frekkhet.
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Det er nettopp dette jeg er redd for, og jeg kjenner meg selv.... Vi kommer til å ha mye sex, føler ikke akkurat at jeg kan ringe han å spøøre om han kommer til Oslo for å ha sex..
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Møtte en gutt på byen for 3 mnd siden når jeg var på jentetur i sverige. Vi hadde skikkelig bra sex den natten samtidig som det var hyggelig. Vi pratet masse og spiste en god frokost sammen dagen etterpå. Etter møtet har vi sendt noen sms med hverandre men ikke snakket på telefonen eller msn... Nå har han tenkt til å komme å besøke meg en helg, og dette innebærer at han skal bo hos meg. Er så usikker på hva han egentlig vil... Hadde dere giddet å reise 3 timer hver vei bare for å ha sex en helg? Er redd for at jeg kan få følelser for han når han besøker meg ettersom jeg var helt oppi skyene etter forrige møte, er derfor redd for at jeg sitter igjen med skjegget i postkassen etter helgen... Hadde reist fort hjem viss jeg skulle treffe dama jeg hadde hatt en ons med, og hun plutselig hadde blitt frøken prippen. Du skulle kanskje knipt igjen på jenteturen. han regner nok med å dyppe laksen han ja.
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Jeg kommer jo til å ha sex med han, det vet jeg.. spørsmålet er om jeg kan tolke besøket som at han likte meg litt mer en bare at det var ett bra ONS..
Gjest Sandbekken Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Det er nettopp dette jeg er redd for, og jeg kjenner meg selv.... Vi kommer til å ha mye sex, føler ikke akkurat at jeg kan ringe han å spøøre om han kommer til Oslo for å ha sex.. vri spørsmålet den andre veien..
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Hva er problemet, liker du ikke sex. Jo, og sex med han var utrolig bra... Men jeg vil ikke bli en liten knulledokke han kan rømme til nå og da....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2009 #11 Skrevet 12. januar 2009 Hvorfor skal alltid damer gjøre allt så vanskelig, kan du ikke bare nyte sexen, og være glad noen gidder å kjøre timesvis for å ha sex med akkurat deg. Tenk på alle jenter å gutter som ikke får noe.
Gjest billcat Skrevet 12. januar 2009 #12 Skrevet 12. januar 2009 Duh.. *klaske damen i pannen for en reality check* Hadde glatt reist tre timer hver vei for en helg med sex. Har gjort det og. Vel, var ikke fullt tre timers reise, men i nærheten. Bra sex, lenger. Tror ikke jeg er spesiell nå heller. Sex er ikke så himla lett å komme over. Hva han eventuelt vil eller ikke vil mer utover det kan jeg dog ikke gi noe svar på.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #13 Skrevet 12. januar 2009 Jo, og sex med han var utrolig bra... Men jeg vil ikke bli en liten knulledokke han kan rømme til nå og da.... Hva er det du vil da? Vil du bli kjæresten hans?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2009 #14 Skrevet 12. januar 2009 Jo, og sex med han var utrolig bra... Men jeg vil ikke bli en liten knulledokke han kan rømme til nå og da.... Knulledokka ble du jo når du hadde ons, han kan sikkert være ute etter noe mer men standaren satte du på jenteturen.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #15 Skrevet 12. januar 2009 Knulledokka ble du jo når du hadde ons, han kan sikkert være ute etter noe mer men standaren satte du på jenteturen. Nå ble jenter knulledokker bare fordi de har en ONS???
Gjest gutt19 Skrevet 12. januar 2009 #16 Skrevet 12. januar 2009 Informasjon du har gitt oss i denne tråden er rett og slett ikke nok til å tro noe som helst. Eneste jeg tror er nok at det er grunn til at du postet her - Du har mistanken selv, og du vet bedre enn oss alle her. Jeg har vært både mye opp og endel ned i alder på jenter. Det jeg har lært er at de i eldre årsiktet (aldri vært over 25år) kan ofte finne på å spørre med engang hva jeg er interessert i. Det er jo et helt kurrant og ærlig spørsmål, så du får bare stille han det
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2009 #17 Skrevet 12. januar 2009 Informasjon du har gitt oss i denne tråden er rett og slett ikke nok til å tro noe som helst. Eneste jeg tror er nok at det er grunn til at du postet her - Du har mistanken selv, og du vet bedre enn oss alle her. Jeg har vært både mye opp og endel ned i alder på jenter. Det jeg har lært er at de i eldre årsiktet (aldri vært over 25år) kan ofte finne på å spørre med engang hva jeg er interessert i. Det er jo et helt kurrant og ærlig spørsmål, så du får bare stille han det Enig, og neste gang burde du bli kjent først så sparer du deg for mye grubling.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #18 Skrevet 13. januar 2009 Hvorfor kaller alle her det en ons når de skal treffes igjenog hun ikke har "hjerte" til å si nei? Da blir det jo minst en TNS
Gjest Pasta Skrevet 13. januar 2009 #19 Skrevet 13. januar 2009 Jeg tror han kommer for sex. Men trenger det å være negativt da? Dere kan jo være pulevenner
Helen Skrevet 13. januar 2009 #20 Skrevet 13. januar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå