Rexina Skrevet 14. januar 2009 #21 Del Skrevet 14. januar 2009 Har vi møtt samme fyr, TS?:O Føler med deg. Var ute med han jeg trodde var drømmemannen i går. Han åpnet X-fila så det sang og fortalte om alle damene han hadde vært forelsket i og hvordan de hadde såret han osv. I tillegg sa han rett ut at jeg ikke er den første han har møtt på nettet, og at han var vært på MANGE dater i det siste.. Også forklarte han ganske inngående om hvordan han oppførte seg om han ble forelska (og da var det jo elt tydelig at jeg ikke var "månedens utvalgte engang"). Det verste var at han faktisk ville møte meg igjen da, på fredag:S Snakk om å være forvirra type ass. Dro bare hjem i dag jeg uten å si ifra til han, og nå skal jeg se hvor lang tid det tar før jeg får en melding fra han.. Sannsynligvis ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TSblåblå Skrevet 14. januar 2009 #22 Del Skrevet 14. januar 2009 Har vi møtt samme fyr, TS?:O Føler med deg. Var ute med han jeg trodde var drømmemannen i går. Han åpnet X-fila så det sang og fortalte om alle damene han hadde vært forelsket i og hvordan de hadde såret han osv. I tillegg sa han rett ut at jeg ikke er den første han har møtt på nettet, og at han var vært på MANGE dater i det siste.. Også forklarte han ganske inngående om hvordan han oppførte seg om han ble forelska (og da var det jo elt tydelig at jeg ikke var "månedens utvalgte engang"). Det verste var at han faktisk ville møte meg igjen da, på fredag:S Snakk om å være forvirra type ass. Dro bare hjem i dag jeg uten å si ifra til han, og nå skal jeg se hvor lang tid det tar før jeg får en melding fra han.. Sannsynligvis ikke i det hele tatt! over nettet?!?! vi har møtt samme fyr vi!!! iallefall to svært like forvirrede typer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TSblåblå Skrevet 14. januar 2009 #23 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg er i akkurat samme situasjon nå, jeg merker at en jente begynner å få følelser i et "forhold" hvor vi egentlig ble enig om at det passet veldig dårlig å få følelser. Jeg vet ikke om det var hennes feil som sa at hun klarte det eller min feil som trodde på henne, men jeg antok vel bare at hvis jeg klarer å ha sex og kose meg uten følelser så klarer hun det også. Jeg har dessverre opplevd at dere sjeldent fungerer sånn. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke til neste gang, da jeg liker de forholdene som ligner på kjæresteforhold uten ansvaret svært godt mtp hvordan livet mitt er strukturert, og alternativet er dessverre å enten være singel eller å være en svært dårlig kjæreste. Jeg går ikke inn for å såre jentene, men de har en tendens til å håpe og tro og få forventninger opp basert på svært lite, for deretter å bli svært skuffet i ettertid når jeg kun liker dem, og ikke vil flytte inn sammen og velge ut gardiner med dem. Dere ble jo enige, og snakka ut om at det.. hun visste hva hun gikk til. Og da mener jeg det er greit. hadde jeg fått den beskjeden, så hadde jeg visst at jeg ikke kunne få følelser, eller gidd meg før det gikk så langt at jeg fikk følelse. Synes det er bra du er ærlig jeg, og det er nok ikke din feil da:) Men vi jenter skjønner du.. Vi tror virkelig at om vi bare gir det litt tid, så forandrer gutten seg, selv om han er i en situasjon han ikke trenger noe fast følge, så prøver vi, og holder oss fast litt for lenge, lenge nok til å få håpene våre knust. Nå snakker jeg generelt. de fleste jenter er sånn. Det vi må lære, er å ta det en mann sier for det han sier. Så enkelt tror jeg det er. Men min date, sa ingenting.. og det er det jeg reagerer på. 1. Hvis dere har sex, så er det nok bare det han er ute etter. Det er veldig lett å late som om man er kjæreste og forelsket. Det er for å holde deg varm, og når han får det han vil ha, så trenger han deg ikke lenger. 2. Ikke vær overrasket om han kontakter deg, kanskje også beklager for hvordan han oppførte seg og sier at han innser hva han går glipp av. Det er altså det han mener med at han trenger litt tid. Det er fordi han vet han kommer til å ville ha sex igjen, så han må ikke knuse alt håp hos deg enda. HEHE... du aner ikke hvor rett du har!!=) nå skal han holde meg varm ja.. sender meldinger om at -en dag søta, finner vi nok ut av det..vi kan jo treffes litt som venner da, kanskje blir det oss til slutt- skal jeg vente jeg da, forelska som jeg er? kjære vene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 15. januar 2009 #24 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg tviler på at det var skuespill, da det er veldig mye positivt med å være kjærester selv om man ikke er forelsket. Dette gjør at en gutt blir med på alt det gøye, å kysse og ha sex og leke og spøke og snakke sammen, uten at det trenger å være annet enn at han synes du er hyggelig og søt. Man later som og leker og har det moro, men man tar det ikke så alvorlig. Jeg tenker at det sikkert har vært sånn som dette. Det er mye hyggelig en kan gjøre og være med på uten å være forelsket. Dette har jeg opplevd flere ganger selv da jeg har hatt store problemer med å bli forelsket i mange mange år. I de siste forholdene jeg har hatt har det vært sånn at jeg har likt personen i utgangspunktet, og så har det vokst fram følelser etterhver. Men forelsket, det har jeg ikke vært, selv om mange andre har trodd det. Men du har det sikkert ikke så lett akkurat nå. Sender en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 15. januar 2009 #25 Del Skrevet 15. januar 2009 Helene: Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier (jeg var gjesten du siterer), at jeg ikke helt vet hva folk legger i "å få følelser for" eller "å være forelsket", da det ofte virker som det bare er det man sier når man blir sammen. Jeg foretrekker å bli kjent med et menneske som jeg finner seksuelt attraktiv og mentalt stimulerende og tilbringe tid med henne i et forhold og se hva det utvikler seg til å bli. Til gjengjeld føler jeg at jentene jeg blir sammen med er klar for å si "jeg elsker deg" etter tre uker med koselige dater og sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå