Gjest Gjest_tamtam_* Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 jeg er sammen med verdens fineste gutt, og vi har det kjempe bra! men alikevel er det noe som jeg klarer å uroe meg for.. jeg er så ufattelig redd for å miste han og tolker alt dithen.. for eksempel: han jobber, har ikke med mobilen overalt der.. jeg blir lei meg fordi jeg ikke får mld..selv om jeg VET at han er jobb og ikke har mobil.. "før når han var på jobb så fikk jeg mange mld" tenker jeg... før så sa han ofte at han var glad i meg, men dette har avtatt.. selv om jeg vet at han er glad i meg, så klarer jeg likevel tenke negative tanker.. Hvorfor kan jeg ikke bare slappe av? jeg har verdens fineste kjæreste som jeg VET er glad i meg... nå høres jeg bare skikkelig bortskjemt ut... men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan kose meg i denne fine situasjonen....
Gjest Emera Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jo du, velkommen i klubben for overanalyserende kvinner i forhold... Det er neppe noe galt med deg, vi er mange som har det på noenlunde samme vis. Egentlig har vi god selvtillit, men så dukker det opp følelser som får grunnen til å gynge under oss. Og så begynner vi å gruble. Menn og kvinner kan være veldig ulike når det gjelder kontaktbehov. Spesielt når forholdet har vart en stund. "Men jeg HAR jo sagt at jeg elsker deg, du VET da vel det?" Vanlig spørsmål det. Men vi jenter gjerne trenger mer oppmerksomhet enn som så. Så prøv å jobbe med deg selv når disse tankene kommer. Ta tankene til fange er det noe som heter. Stopp dem aktivt med motargumeter før de får brutt deg ned. For eksempel ved å gjenta for deg selv at du er ei grepa jente han kan være stolt over å ha. Vanskelig er det, men vel verdt jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå