Gå til innhold

Hvordan vet man at han vil noe mer etter et ONS?

Anbefalte innlegg

Gjest Celine 30
Skrevet

Hvordan merker man at en kar er ute/ønsker noe mer etter et ONS?

Endte med at jeg, to andre venninner og en venn av han var på nach hjemme hos han nå i helgen. Hadde vært sammen hele kvelden ute-ordentlig hyggelig var det! ;)

Merket at han likte meg veldig godt. Han sa det og viste det med flere ting.

Dro hjem på formiddagen dagen etter. Fikk mld av han igjen samme kveld.. skrev litt frem og tilbake. Kom da ikke frem at han ville møte meg igjen, jeg sa heller ikke noe om det.

Hadde han giddet å skrive til meg kvelden etter dersom han ikke ville bli kjent/møte meg igjen?

Noen som har hatt erfaringer med ONS? Selv har jeg ikke så mange erfaringer på dette området.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo ullent. Han liker deg og sendte melding, men han spurte ikke om et nytt treff. Hva forventer han da liksom: at du skal invitere ham med på et neste treff?

Hva om du spør om han vil være med ut for en drink? Ut fra svaret han da gir bør du kunne vurdere hvor du har ham.

Skrevet

Har hatt et par ONS selv, og min erfaring er at når en fyr sier til deg før dere har pult, at han håper dette blir mer enn en ONS og at du er så vakker og sånn, så må du glemme ham. Du ser han aldri igjen.

Sier han det til deg dagen etterpå, eller inviterer deg ut igjen samme dag så vil han vil han gjerne ha noe mer.

Ellers er nok bare en ONS en ONS, rett og slett. Ikke alle legger like mye i det som enkelte kvinner som forventer giftemål etter første daten. Hehe:)

Skrevet

Kan du ikke sende han en melding på torsdag, spørre om han har hatt en fin uke og om han skal ut i helga? :) Enkelt og greit; Det er en så uskyldig melding som kan bety alt fra at du syns "han var trivelig å prate med" til at "du vil no mer"... Da har du tatt initiativ til å treffe han, uten å utlevere deg... :filer:

Lykke til!!! :popcorn:

Gjest jente 31
Skrevet
Har hatt et par ONS selv, og min erfaring er at når en fyr sier til deg før dere har pult, at han håper dette blir mer enn en ONS og at du er så vakker og sånn, så må du glemme ham. Du ser han aldri igjen.

Sier han det til deg dagen etterpå, eller inviterer deg ut igjen samme dag så vil han vil han gjerne ha noe mer.

Ellers er nok bare en ONS en ONS, rett og slett. Ikke alle legger like mye i det som enkelte kvinner som forventer giftemål etter første daten. Hehe:)

Takk for svar!

Han sa ikke masse ting til meg den kvelden, men han viste mer på en måte. Han kom etter der hvor jeg gikk for å møte noen venner. Satt sammen på puben med meg resten av kvelden med vennene mine. Snakket masse med de også. Vi koste og nusset litt innimellom;)

Han sa til og med at han ikke ville drikke mer, for han ville ikke bli ordentlig full når vi hadde det så hyggelig, noe jg var enig i :)

Har møtt andre gutter som lover gull og grønne skoger på byen, som sier jeg er sååå vakker osv..

Men han her var ikke sånn.

På nach. hjemme hos han, satte han seg ved siden av meg og holdt meg i hånden og pratet med meg og venninna mi. Ordentlig god gutt var han (virket han som ) ;)

Det var tilogmed en annen jente vi ikke kjenner som spurte hvor lenge vi hadde vært kjærester siden vi så så forelsket ut!

Sendte han en kort mld i går, litt for å få frem at jeg ønsker kontakt. Fikk et kort svar tilbake. Han hadde jobbet sent og var sliten.

Nå tenker jeg at det får være opp til han?!

er dere enige i det?

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...