Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Ser en på fjernsynet nå som skal fri offentlig. Hvordan hadde dere reagert på noe sånt? Om han fridde fra scenen, på fjernsynet, i avisa e.l.? Ville nok blitt såpass rasende for noe sånt at jeg ville takket nei. Hva med dere, er noe slikt deres greie?
Bellatrix Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Tanken en kanskje morsom, men i praksis hadde jeg ikke likt det nei.
Gjest Emera Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg hadde ikke takket nei hvis dette var mannen i mitt liv! Men jeg synes nok slike ting er morsommere å se på TV enn å være en del av.
Emmplix Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Dete hadde kommer helt an på hvem som hadde fridd. Hadde min nåverende kjæreste gjort det hadde jeg bare syntes at det hadde vært søtt og romantisk. Men hvis jeg hadde fått en ny kjæreste og ikke syntes at det var "riktig" for oss enda hadde jeg nok ikke blitt så altfor fornøyd. Men det hadde da vært pga at jeg da hadde takket nei, og at hele norge hadde fått det med seg (hvis det hadde vært TV).
helenen Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Jeg ville blitt overlykkelig så lenge det ikke ble gjort på en harry måte. Syns det bare viser at han ikke er redd for å vise hele verden at det er deg han vil ha resten av livet, selv om de fleste sikkert skjønner det uansett når to skal gifte seg.
Bellatrix Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Men hvis jeg hadde fått en ny kjæreste og ikke syntes at det var "riktig" for oss enda hadde jeg nok ikke blitt så altfor fornøyd. Men det hadde da vært pga at jeg da hadde takket nei, og at hele norge hadde fått det med seg (hvis det hadde vært TV). Det er vel litt av problemet med å fri på tv, på en scene etc. Man blir indirekte presset til å si ja, uansett. Det var et lignende program på tv før, med Siv Stubsveen, da tror jeg faktisk det var en som sa nei.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Han på tv fikk ja, ser jeg. Selv om det var ubeskrivelig harry
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Neste uke er det en som skal fri i Max Mekker-kostyme
Store My Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Nei. Huff. Det hadde vært fryktelig pinlig. Jeg hadde antagelig sagt ja uansett, og så heller sagt nei etterpå dersom jeg ikke egentlig ville. Hadde nok uansett blitt ganske sint for at frieren hadde satt meg i sånn situasjon. Jeg syntes det var ganske pinlig å se på også. Føler at jeg er vitne til noe jeg ikke skulle ha sett. Men dersom man er "into" sånt passer det vel bra, tror nok noen synes det er den beste måte å fri/bli fridd til på. Endret 12. januar 2009 av plingo
Jade Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Han burde vært rimelig sikker på at jeg hadde sagt ja. Dette er ikke noe man gjør til en kjæreste du ikke vet om vil gifte seg eller ikke. Hadde sagt ja/nei etter hva jeg ville svart på et privat frieri. Hvis jeg måtte si nei på et slikt program, ville jeg blitt ganske forbannet, og redd for at folk skulle synes jeg var ufølsom. Jeg går utifra at det programmet (hvilket?) ikke er direktesendt?
Store My Skrevet 12. januar 2009 #11 Skrevet 12. januar 2009 Han burde vært rimelig sikker på at jeg hadde sagt ja. Dette er ikke noe man gjør til en kjæreste du ikke vet om vil gifte seg eller ikke. Hadde sagt ja/nei etter hva jeg ville svart på et privat frieri. Hvis jeg måtte si nei på et slikt program, ville jeg blitt ganske forbannet, og redd for at folk skulle synes jeg var ufølsom. Jeg går utifra at det programmet (hvilket?) ikke er direktesendt? "Si ja, bli min" nrk1 mandager kl 19:55. Det er ikke direktesendt, men han ene fridde fra scenen, og det er jo direkte.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #12 Skrevet 12. januar 2009 morsom serie syns jeg. hadde vært kjempefornøyd om min kjæreste hadde tatt såpass initiativ
Cæmis Skrevet 12. januar 2009 #13 Skrevet 12. januar 2009 Jeg mener fireri burde være nogenlunde privat. Trenger nødvendigvis ikke være innenfor lukkede dører, men ikke til utstilling av mange hundre kanskje tusener med mennesker. Da virker det som om frieren forventer et ja, noe som virker litt dumt....selv om jeg tror ingen frir uten å ha et ønske og en tro om at den andre vil si faktisk ja...hehe...men dere skjønner sikkert hva jeg mener:)
Fantomina Skrevet 12. januar 2009 #14 Skrevet 12. januar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Christabelle Skrevet 12. januar 2009 #15 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har tatt mine forhåndsregler og gitt streng beskjed om at han ikke må fri offentlig. Ikke engang på en resturant. Hehe :-) Ikke for at jeg vil si nei, men fordi det er flaut at folk titter og ser hva som skjer. Lider kanskje av mild sosial angst :-)
Phaedra Skrevet 13. januar 2009 #16 Skrevet 13. januar 2009 http://www.metacafe.com/watch/132255/airpo...dding_proposal/ Noen klarer å gjøre det med stil da
Vera Vinge Skrevet 13. januar 2009 #17 Skrevet 13. januar 2009 Syns nå det er litt rart om man faktisk blir sint når noen frir, selv om man ikke liker måten det blir gjort på. Selv hadde jeg ikke brydd meg så veldig om hvordan det ble gjort. Det vesentlige er jo innholdet i det som skjer. Jeg nevnte det for mannen for noen år siden, at man gjerne kunne fri i kassakø på Ikea, men tror han syns det ble vel casual.
Store My Skrevet 13. januar 2009 #18 Skrevet 13. januar 2009 Syns nå det er litt rart om man faktisk blir sint når noen frir, selv om man ikke liker måten det blir gjort på. Selv hadde jeg ikke brydd meg så veldig om hvordan det ble gjort. Det vesentlige er jo innholdet i det som skjer. Jeg nevnte det for mannen for noen år siden, at man gjerne kunne fri i kassakø på Ikea, men tror han syns det ble vel casual. Jo, det har du rett i, men dersom min største skrekk hadde vært å bli fridd til offentlig og mannen likevel hadde fridd til meg på en scene foran alle da tyder det ikke akkurat på at han bryr seg om hva du føler og mener. Forøvrig bryr jeg meg ikke om hvordan det blir gjort på. Jeg ble fridd til over telefonen og er i dag lykkelig gift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå