Gjest hei alle :) Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er en jente som er 1.70 høy, og veier 64 kilo. Er fornøyd med kroppen bortsett fra magen. Har tynne bein og stram kropp ellers, men det er på magen "det lille ekstra" vises. Jeg har en fysisk jobb og har ikke bil. Går derfor masse, er masse i bevegelse. Men magefettet henger igjen!! Prøver å være flink med situps innimellom. Noe som kan hjeøpe meg på vei?? Det er KUN magen som er problemet, og lite tid til trening. Jeg spiser sunt.
Chanel.No5 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg er en jente som er 1.70 høy, og veier 64 kilo. Er fornøyd med kroppen bortsett fra magen. Har tynne bein og stram kropp ellers, men det er på magen "det lille ekstra" vises. Jeg har en fysisk jobb og har ikke bil. Går derfor masse, er masse i bevegelse. Men magefettet henger igjen!! Prøver å være flink med situps innimellom. Noe som kan hjeøpe meg på vei?? Det er KUN magen som er problemet, og lite tid til trening. Jeg spiser sunt. Hei, svaret på ditt spørsmål er for så vidt nei, med mindre man får utskrevet piller på resept fra lege for overvekt. Men disse "superpiller" som selges på nettet er nok bare bortkastet penger for de fleste. Derfor synes jeg heller du skal TA deg tid til trening. Skriv det opp i kalenderen din som hvilken som helst avtale. Hold avtalen. Enten om det er at du står tidligere opp om morgenen, terner rett etter jobb/skole eller om kvelden. Det er prioritering og du må bare avtale med deg selv at dette skal du holde. Avtal kanskje sammen med en venn/venninne så føler du litt press til å gjennomføre det. Enten dere tar en gå-/jogge-tur eller trener på ett senter.. Håper du velger dette fremfor å kjøpe deg "slankepiller". Lykke til uansett med dine valg =) Endret 12. januar 2009 av Lotte27
Gjest hehehei Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jada! Dersom det står på pakka "ta to av disse og gå opp og ned trappa i en time". Så virker de. Man kan ikke punktslanke seg foresten.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Jeg spiser sunt. Hva vil det si? Noen eksempler på hva du spiser og drikker? Om du skal prøve noe så prøv 30 days som sies å ta magefettet. Det er en tråd her med ulike erfaringer, for noen virker det, for andre ikke. Så du får jo vurdere om det er verdt å prøve da.
Gjest model_maria Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Har du prøvd www.spisdegslank.com
Gjest svanungen Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Er til syvende og sist kun kosthold og trening som fungerer... Hvis du spiser relativt sunt, så ville jeg prioritert trening. Ikke kun situps, men generel styrketrening og litt kondisjonstrening (virker som om du er mye i bevegelse i hverdagen, det er kjempebra!). Treningen vil generelt stramme opp kroppen, gi bedre holdning, sterkere og sunnere kropp. Lykke til!
Gjest Elfrida Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Mange kvinner har en naturlig fettpute på magen som kan være nærmest umulig å slanke vekk. Kanskje like greit å slå seg til ro med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå