Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg trenger en hvit, enkel bh, helst ingen logoer, absolutt ingen blonder eller andre detaljer. Jeg bruker 80B, så størrelse er ikke noe stort problem å finne. Men hvor skal jeg gå? Bruker vanligvis ikke handle BH på kjedebutikkene, så vet ikke hvilke som er best. Kunne godt tenkt meg en med formpressede eller ihvertfall forede cuper, men uten ubehagelige bøyler. Noen som har sett det?
hkarls1 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 På h&m har de helt sikkert. Jeg har flere helt enkle t-skjorte bh'er derifra uten noe blonder eller noe Prisen ligger på ca. 149.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 (endret) http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=...&shoptype=S trykk på side 2, andre bilde der det står spilebh til 129,-, trykk på samme bilde igjen når det kommer opp , velg fargen hvit str 80b, så har du den Endret 12. januar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Gjest Gjest_Quirky_* Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 På Figleaves.com får du en Wonderbra som passer beskrivelsen, til under 200 kr. Blir vel rundt 23 pund med frakt. Ville heller investert i en Wonderbra enn noe fra HM.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 (endret) På Figleaves.com får du en Wonderbra som passer beskrivelsen, til under 200 kr. Blir vel rundt 23 pund med frakt. Ville heller investert i en Wonderbra enn noe fra HM. litt enklere å bestille fra Norge da, pluss h&m har kvalitets undertøy, ikke bli lurt å tro noe annet pg de er billig. Kjempe bra bh'er ! Endret 13. januar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Sola^ Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Liker ikkje H&M...Kvaliteten på tøyet er dårleg, og BHer finner eg knapt over C cup...Vrient når ein bruker E. Lindex har litt utvalg, men ellers har eg begynt å handle på Change. Dei har nokon relativt rimelige (og nokon som ikkje er så rimelige). I 80 B burde det ikkje vere vanskeleg å finne ein slik bh du ser etter. Både Lindex, Cubus og H&M har ok priser og greit utvalg i den størrelsen. KappAhl har vel også undertøy. Synes Lindex har betre utval, men det kan vere eg innbiller meg det pga. eg faktisk har klart å funnet noko der i blant
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 hei. har kjøpt en sånn på cubus tror den kostet 199. kjempa bra bh. godt hold, fyll inn sånne puter som man tar ut og inn som i puch opp. kopi av bh fra victoria secret. har kjøpt både orginalen og denne fra cubus. nesten ikke noe forskjell... http://www.usapakken.com/index.php?_a=view...p;productId=563
Gjest Raptuza Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Er Figleaves-bh'ane like gode som Triumph??
Ambivalent Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 På h&m har de helt sikkert. Jeg har flere helt enkle t-skjorte bh'er derifra uten noe blonder eller noe Prisen ligger på ca. 149. Ja, disse er gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå