Gå til innhold

Usikker på legningen min...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke det er noen sannsynlighet for at du plutselig skal slutte å tenne på jenter, selv om du liker å se på guttesex. Kanskje vil du bli mer interessert i gutter etterhvert, kanskje til og med forelske deg i en gutt en gang, men det betyr jo ikke nødvendigvis at du blir mindre interessert i jenter. Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_girl_*
Skrevet

Det er sjeldent man plustelig blir forelsket i en gutt hvis han ikke har blitt det i sine første 17 leveår. Jeg tror ikke det er noen forbindlese mellom å tenne på det og runke til det og at det kan bidra til man blir forelsket i gutter...

Men ingenting hindrer deg til å ha sex med begge kjønn hvis du tenner på begge.

Gjest Gjest_B
Skrevet
Jeg syns det er litt uten om det vanlige at du tenner på homosex !

Da er du i hvertfall IKKE 100% hetrofil .Men ser ut til å være helt klart mer bifil -du er i stand til å ha sex med begge kjønn i virkligheten tror jeg .Ja - for jeg syns ikke det er normalt å fantasere om sex med eget kjønn , når man kaller seg liksom hetrofil . Virker nesten som du tenner mer på guttesex - slik du skriver og .

Jeg vet jeg er 100% hetrofil kvinne - og jeg tenner overhodet ikke på jenter eller se lesbesex på film .Jeg syns det er bare kvalmt , ekkelt og flaut .Så ekkelt at jeg slår av tv faktisk . Du kan jo spørre andre gutter du kjenner om de også tenner på homsesex selv om de er hetro ? Jeg tror en 100 % hetrofil gutt - vil føle avsky for slikt , akkurat som meg selv .Du tenner mer på det maskuline ...enn det feminine -virker det som .Kan hende du vil merke dette bedre om du inngår forhold med en jente senere .DA tror jeg du finner ut hva du er og trives best med ...NB ! Har du hatt forhold med jenter tidligere ? Hva har du tenkt da ?

Hva får deg til å tro at han tenner mer på det maskuline enn det feminine? Det er tydelig den romantiske situasjonen mellom to gutter som tenner han.

Men kan godt hende han er bifil. Som du sier er det få 100% heteroer som tenner på å se to menn utføre sex med hverandre.

Skrevet
Jeg har det akkurat samme som deg faktisk. Bare.. jeg er jente :-) Jeg er 100% hetrofil, men jeg tenner på lesbesex. Har hatt det, og syntes det er like deilig og spennende hver dag. Jeg føler at jeg syntes det er tennende fordi det er litt "ulovlig" kanskje? Og det er spennende fordi man ikke er vandt til det. Jeg tror egentlig du bare burde teste deg fram, hva som føles riktig for deg.

I mitt tilfelle har jeg en kjæreste jeg elsker utrolig mye (det er en gutt ja) og han tenner meg ekstremt mye han og. Jeg kunne aldri vært sammen med en jente og jeg syntes ikke jenter er tennende på gaten. Men in action på en annen jente gjør meg tent. Så.. det er vel kanskje normalt?

Det er helt normalt. Samme her :)

Har verdens beste (gutte)kjæreste <3

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Hei, takker for alle svar!

Tror egentlig ikke jeg bør bekymre meg. Når jeg er på skolen glemmer jeg alltid disse tankene og det er bare jentene som står i hodet på meg....

Men når jeg blir opphisset tenner disse forbudte tanekene meg igjen som får meg til å bli usikker på om jeg biseksuell likevel.... Og da syntes jeg det er litt spennede å tenke på at jeg kanskje er biseksuell og at jeg kanskje vil ha se med det samme kjønn...

Dette blir jeg ikke klok på gitt...

• 2 år senere...
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg synes det høres ut som du er biseksuell. Men hva du er, er vel ikke så nøye? Uansett hvilken bås du setter deg inni, så forandrer ikke det faktumet at du tenner på det du tenner på. Vær den du er, og nyt sexen du har, uansett hvilket kjønn det er med! :D Oh yeeeeah!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor jeg er redd for det? Vet ikke jeg, har alltid blitt forelsket i jenter og jeg liker å være forelsket i jenter :) Jeg har alltid drømt om å bli lykkelig gift med kone og barn, noe annet har vært utenkelig for meg...

Det hørres ikke ut som du er homo ..

Jeg tenker også på jenter ( er selv jente ) og kunne godt tenkt meg å hatt jente sex.. Men jeg er ikke lespe fordi ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Det hørres ikke ut som du er homo ..

Jeg tenker også på jenter ( er selv jente ) og kunne godt tenkt meg å hatt jente sex.. Men jeg er ikke lespe fordi ;)

Det er lite sannsynlig at en gutt som tenner på guttesex verken er homo eller bi. Ei jente som tenner på jentesex og kunne tenke seg det, er forresten også litt bifiksert.

Men det er fullt mulig å være heterofil selv om man er biseksuell, skjønner?? Fil betyr vel kjærlighet, så det handler mer om hvem man elsker, ikke hvem man kan tenke seg å humpe på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...