Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal klippe meg og trenger noen idèer.

Har langt blondt hår (nesten til midt på ryggen), litt oppklipt, og en lugg som er vokst seg forbi haken.

Vil gjerne ha en både kul og sofistikert frisyre, men er usikkert på akuratt hvordan, OG er veeldig dårlig til å formidle til frisøren.

Noen som har et forslag til meg? Og gjerne med bilde (som jeg kan printe og vise frisøren).

Har et litt bredt ansikt, med markert kjeve. Hørt at pannelugg da skal vere flaterende?

Takk for hjelp!:)

Videoannonse
Annonse
Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

http://www.kk.no/php/art.php?id=371681

Masse kule frisyrer, se gjennom å velg:D Syns ikke du bør basere deg på hva fremmede mennesker fra forum sier om hvordan håret ditt SKAL se ut, siden det er mye med din personlighet og stil å gjøre, hvordan du ser ut og hva som passer deg! syns du bare skal velge en av de 66 frisyrene som er her, vis du finner en som passer deg da.

Du må finne noe DU liker, noe som er din personlige stil.

personlig har jeg 1'ern, rett langt hår, så velger jeg å bølge krølle og alt mulig sette det opp i frisyrer når jeg føler for det, men korte frisyrer er sofisikert, vis det er den stilen du leter etter;) men kommer helt ann på hodeformen din også, syns du skal ta flere bilder med, så spør du frisøren hvilke som passer best til ansiktet og hode ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...