Gjest Gjest_Chanel_* Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg skal kjøpe en ny foundation.Har brukt id bare minerals over ett år nu.Blitt litt lei,passer godt om sommeren.Har normal-combination hud. Noen som har prøvd Chanel mat lumiere foundation?
mari4ever Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg skal kjøpe en ny foundation.Har brukt id bare minerals over ett år nu.Blitt litt lei,passer godt om sommeren.Har normal-combination hud. Noen som har prøvd Chanel mat lumiere foundation? helt okei synes jeg den var. ble blank etter en halv time. har blank t-zone/kombinert hud få prøve på den før du kjøper den anbefales:)
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 helt okei synes jeg den var. ble blank etter en halv time. har blank t-zone/kombinert hud få prøve på den før du kjøper den anbefales:) Takk...Prøvd noen av de andre Chanel foundation?
mari4ever Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Takk...Prøvd noen av de andre Chanel foundation? hei:) ja har prøvd den nyeste av Chanel sine foundationer: Chanel Teint Innocence fluid makeup SPR 12. Du får en nydelige glød av denne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå