Gjest hetrofil? Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er en kvinne i begynnelsen av 30 årene.. Jeg har alltid ansett meg selv som heterofil. Har aldri hatt det minste interesse for mitt eget kjønn!! Tvert imot har bare tanken gjort meg kvalm. Ikke fordi jeg har noe imot lesbiske, men jeg har bare ikke hatt noe tenning selv på det. Nå derimot, har jeg møtt en kvinne som jeg vet er lesbisk. Hun gir så klare signaler om at hun liker meg på den måten. Jeg som vanligvis alltid avviser slike tilnærmelser klart og tydelig med en gang.. Opplever nå at jeg flørter tilbake og tenner seksuelt på denne kvinnen! Jeg føler meg virkelig på dypt vann her. Plutselig handler alle mine drømmer og fantasier om henne. Det å ta på henne, være god mot henne, kose med puppene hennes osv.. Jeg føler jeg holder på å bli litt smågal her, men på samme tid kribler det i hele kroppen og heten kjennes helt opp til ørene her jeg sitter. Nå trenger jeg egentlig ikke råd. Hvis det blir til noe, så ja, da griper jeg sjansen. Forelskelsen er like deilig uansett. Den er på en måte ekstra spennende fordi jeg aldri så mye som har kysset en kvinne før.
Hinata Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Har hørt om flere tilfeller av det samme, der folk har funnet sin rette i en av det samme kjønn selv om de ser på seg selv som heterofile. Go for it
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Selv om jeg ikke kan si at jeg foreløpig har vært i nærheten av å forelske meg i en annen jente, skjønner jeg veldig godt hva du mener. Jeg har fått en del lesbiske venninner det siste året, og det er noe som er veldig fascinerende med tanken på at de kanskje liker meg på en litt annen måte enn kun som venninner. Jeg regner meg selv som heterofil, men er ikke fullstendig avvisende til en eventuell eksperimentering. Det er som sagt ikke helt det samme som din situasjon. Du får uansett ha lykke til...
Gjest Gjest_Stian_* Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Dette er helt normalt! Du er ikke lesbisk for det. Mange jenter (og gutter) kan bli tent på, og like å kose litt med eget kjønn. Jeg hadde en kompis en gang (bifil) som sokket meg etter en fest en gang....
Gjest TS_hetrofil? Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Dette er helt normalt! Du er ikke lesbisk for det. Mange jenter (og gutter) kan bli tent på, og like å kose litt med eget kjønn. Jeg hadde en kompis en gang (bifil) som sokket meg etter en fest en gang.... Jeg sier ikke jeg er lesbisk, men kanskje bifil. For dette er ikke bare snakk om seksuell tenning. Seksuell tenning er jo noe helt annet enn et forelskelse og et oppriktig ønske om å være sammen!!!
Gjest edith Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 spennende Dette skjedde meg og dama mi også,bare at begge hadde ansett seg selv som hetero fram til vi møtte hverandre(vi er i midten/slutten av 20 årene) Bare vær sikker på at det ikke bare er "spenningen" du er ute etter hvis hun er forelsket i deg,ikke lett å bli såret uansett.. Lykke til
Gjest TS_hetrofil? Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 spennende Dette skjedde meg og dama mi også,bare at begge hadde ansett seg selv som hetero fram til vi møtte hverandre(vi er i midten/slutten av 20 årene) Bare vær sikker på at det ikke bare er "spenningen" du er ute etter hvis hun er forelsket i deg,ikke lett å bli såret uansett.. Lykke til Først av alt: Gratulerer så mye! Det var kanskje det jeg trengte å høre litt om... Jeg har ikke sagt noe til denne jenten, fordi jeg nettopp ikke vil såre henne. Jeg må være sikker på at dette ikke er spenning for meg, noe som går fort over. Jeg vil jo absolutt ikke såre henne!! Hun er jo så nydelig og fortjener ikke det. Forresten vet jeg ikke om hun er forelsket. Men, hun henger rundt meg hele tiden når vi treffes og viser med all tydelighet at hun liker meg. Det er jo ikke lett å finne ut om bare liker meg som en flørt eller noe mer. For henne er jeg heterofil og har ikke interesser for jenter. Det sa jeg til henne første gang vi møttes..
Gjest edith Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Først av alt: Gratulerer så mye! Det var kanskje det jeg trengte å høre litt om... Jeg har ikke sagt noe til denne jenten, fordi jeg nettopp ikke vil såre henne. Jeg må være sikker på at dette ikke er spenning for meg, noe som går fort over. Jeg vil jo absolutt ikke såre henne!! Hun er jo så nydelig og fortjener ikke det. Forresten vet jeg ikke om hun er forelsket. Men, hun henger rundt meg hele tiden når vi treffes og viser med all tydelighet at hun liker meg. Det er jo ikke lett å finne ut om bare liker meg som en flørt eller noe mer. For henne er jeg heterofil og har ikke interesser for jenter. Det sa jeg til henne første gang vi møttes.. Hmmm,i denne situasjoen ville jeg kanskje bare fortalt det hele til henne,også dette med at du ikke er sikker på om det er en fase eller hav det er,så kan hun ta standpunkt til dette selv... Dersom du i det hele tatt har lyst å finne ut av det? Evt. skrive en mail viss du føler det er vanskelig å si det til henne? Det var det kjæresten min gjorde til meg da vi hadde kjent hverandre noen mnd og ingen hadde turt å si noe(ja-hun var tøffere enn meg )Jeg har ikke angret en dag på at jeg ble kjæreste med henne fremfor med en evt. mann,hun er alt jeg ønsker meg Hold oss oppdatert
Gjest TS_hetrofil? Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Hmmm,i denne situasjoen ville jeg kanskje bare fortalt det hele til henne,også dette med at du ikke er sikker på om det er en fase eller hav det er,så kan hun ta standpunkt til dette selv... Dersom du i det hele tatt har lyst å finne ut av det? Evt. skrive en mail viss du føler det er vanskelig å si det til henne? Det var det kjæresten min gjorde til meg da vi hadde kjent hverandre noen mnd og ingen hadde turt å si noe(ja-hun var tøffere enn meg )Jeg har ikke angret en dag på at jeg ble kjæreste med henne fremfor med en evt. mann,hun er alt jeg ønsker meg Hold oss oppdatert Jeg vet jeg bare kan si det til henne... Hun er bare en ertekrok, så jeg vet ikke om jeg tør.. Også opplever jeg at jeg blir sjenert på en annen måte enn overfor menn. Kanskje fordi jeg befinner meg på ukjent terreng??? Jeg vil absolutt finne ut av dette!!! Jeg tenker på henne hele tiden.. Og, hva jeg vil gjøre om hun vil la meg.. Jeg takker så mye for tipset!! Også en takk til dere andre som har svart meg her. Det kan hende jeg bare sier det til henne, når jeg blir desperat nok. (I morgen )
Gjest Gjest_London_* Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Apropos; jeg har flere ganger hørt historier om bønder som har blitt forsøkt tatt bakfra av ei ku mens de har stått bøyd over traktoren. Her ligger litt av forklaringen på den moderne seksualiteten/driften som går i alle retninger. Eneste som er moderne er at i dag skal du "go for it" uansett! Før i tiden var de groveste tankene gjemt bakerst i skapet, i dag står de i døråpningen og roper "go for it"!
Gjest TS_hetrofil? Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 Apropos; jeg har flere ganger hørt historier om bønder som har blitt forsøkt tatt bakfra av ei ku mens de har stått bøyd over traktoren. Her ligger litt av forklaringen på den moderne seksualiteten/driften som går i alle retninger. Eneste som er moderne er at i dag skal du "go for it" uansett! Før i tiden var de groveste tankene gjemt bakerst i skapet, i dag står de i døråpningen og roper "go for it"! Og, poenget var??
nanya Skrevet 13. januar 2009 #12 Skrevet 13. januar 2009 Apropos; jeg har flere ganger hørt historier om bønder som har blitt forsøkt tatt bakfra av ei ku mens de har stått bøyd over traktoren. Her ligger litt av forklaringen på den moderne seksualiteten/driften som går i alle retninger. Eneste som er moderne er at i dag skal du "go for it" uansett! Før i tiden var de groveste tankene gjemt bakerst i skapet, i dag står de i døråpningen og roper "go for it"! Er det sånne penis-kuer dette da, tro?
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 13. januar 2009 #13 Skrevet 13. januar 2009 Skal jeg gi noe råd, så må det være at du trår forsiktig. Og ikke minst at du tenker veldig nøye gjennom både hva du vil med dette og hva du tror du kan gi. Ser for meg stor fare for at minst en blir såret her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå