Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hei! Vår russebil er en Volkswagen Transporter fra 1984, men jeg finner ikke ut hva slags modell den er! Noen som vet hvordan jeg kan finne ut dette? Eller er det noen som vet hva slags modell det er sannsynlig at det er utifra årsmodellen? Jeg prøver nemlig å regne ut pris på forsikring, og da må jeg oppgi modellen...
feuerstein Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Med modell så mener du om det er en 1.6 eller 2.1 osv? Sjekk i vognkortet, det står ofte motorvolum og effekt der. Finner du effekten kan jeg finne volum for deg. Wikipedia sier at en 84-modell med bensinmotor er 1.9 eller 2.1, og at med dieselmotor er det 1.6 eller 1.7.
Gjest nbp Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 modeleserien heter T3. den fåes i forskelige motorstørelser, disel-bensin, syncro(4wd) couch osv osv. prisen på forsikring avhenger av kjørelengde, motorstørelse og hvor mye utsyr som er på bilen. en 1,6 td med enkleste interiør er mye billigere og forsikre enn en 2,1L syncro med fullt utstyrspakke. lykke til med bilen, gode slitestærke biler
Gjest nbp Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 her er en side/forum hvor du får var på absolut alt du lurer på ang disse bilene, full av fanatikere som kan svare på alt. http://vwbus.no/forum/index.php?sid=6b7db4...6ecf7784661cce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå