Gjest Gjest_Elise_* Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Prøver å laste ned sanger på Lime Wire, men det står 'starter opp tilkobling'. Slik har det stått i flere timer, så jeg får ikke lastet ned. Er det noen som vet hvorfor Lime Wire ikke kobler seg til?
MissStiles Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Det har jeg også opplevd noen ganger. Vet heller ikke hvorfor..
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jeg opplevde dette helt plutselig med Limewire jeg også. Og hos meg fikk jeg ikke til å logge på igjen i det hele tatt, den bare hang og hang på "kobler til". Søkte litt på løsninger, og det eneste som fungerte var å bytte ut Limewire med Frostwire.
Gjest Kermit Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Du har ikke en brannmur som står og blokkerer?
Veronica88 Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Har du windowsbrannmur (noe alle med lovlig windows xp eller vista (regenr jeg med?) skal ha), så ville du fått en beskjed et sted om at "limewire er nå blokkert, fortsette blokkeringen eller ikke?". Har du et annet progam i tillegg, så sjekk inni der om det ikke står noe lignende, og ta vekk blokken for limewire da. Ta vekk brannmuren helt er rent selvmord, spesielt når dere legger inn limewire 9 av 10 pcer jeg fikser for venner og bekjente inneholder tusen virus og limewire. Det er et møkkaprogram som ikke fungerer ordentlig engang. Lær dere med torrents
Gjest Tanita Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 (endret) bittorrent? Nei, nå forsvant brannmuren da jeg trykka på den mange ganger. Var det så enkelt!? Endret 14. februar 2009 av Tanita
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 Opplysning til gjest: Det er fullt mulig å bruke slike programmer helt lovlig. Ok, jeg har samme problem med Frostwire. Og programmet har tillatelse via brannmur, så det er ikke det som er problemet. Brukte programmet sist gang for en tja, uke siden, så det er helt plutselig at det har hengt seg opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå