Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hei jenter! Jeg håper det er noen som jobber som frisør her, eller har satt på hairexantions! Problemet er altså; Håret mitt. Jeg har farget, rettet, og fønet det bokstavelig talt AV! På toppen av skallen er håret mitt 3-4 cm og dette er helt sant. Det er driiit tørt og det ser rett å slett ikke ut. Jeg har i ett år, "reddet" meg ut av problemet ved å bruke exantions på klips. Dette har sett greit ut, til nå. Jeg fortsetter å kjøpe kurer, frisørshampooer, og er flink til å pleie det, men kanksje flinkere til å slite det ut. Jeg vurderer hairexantions, selvom jeg vet det er SVIN DYRT. Jeg har derfor noen spørsmål siden jeg aldri har gjort dette før:) Gjør dette at håret slites ut mer? Hva ligger prisen på? Hvor lenge varer det? Hvordan skal jeg få farget etterveksten/håret? Gjør dette at håret mitt kan vokse i "fred og ro" eller vondt verre? Vil jeg miste MER hår? Noen som har noen som helst råd til meg? Ser ut som ett lykketroll på hue!!! (Utenom at det er alt annet enn søtt......)
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg festet på hairextensions, prisen kommer helt ann på hvor mange hårfester du velger å ha og hvor langt. jeg tok 75 fester og husker nå ikke helt hvor langt det var, men det går midt på ryggen ca. da betalte jeg mellom 5-6000 kr, men det var HELT klart verdt det! det skal desuten var opp til nesten et halvt år, og håret ser helt ekte ut! De som settes på Adam&Eva sliter heller ikke noe på ditt egentlig hår og blir veldig fint etterpå. Ta deg en tur innom Adam&Eva, det koster en del penger men er helt sikker på at de gir tips og råd og hjelper deg mest mulig så det ser fint ut! Adam&Eva Endret 12. januar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Noen fler? Jeg hørte nettopp med ei bekjent som sa jeg IKKE burde gjøre dette ettersom det sliter mer på håret når du skal ta det av igjjen..... stemmer det??? Hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Det komme an på hårkvaliteten din, hvilke fester som blir brukt, og den som utfører det.. En god frisør vil kunne vurdere det seriøst før hun/han setter det... Ingen frisører våger å gå løs på noe sånn uten at de tror resultatet blir bra. Anbefaler deg Great Lenghts el lignende. De ha relativt små keratinfester som er lette å ta ut.
Gjest Christabelle Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 HAIREXTENSIONS! Hehe, vi skjønner jo hva hun mener da
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Noen fler? Jeg hørte nettopp med ei bekjent som sa jeg IKKE burde gjøre dette ettersom det sliter mer på håret når du skal ta det av igjjen..... stemmer det??? Hjelp! Ja mange extensions som sliter helt jævlig (beklager språkbruken) mye på håret, derfor sa jeg vis du går på adam og eva, setter de på extensions på en spesiell måte husker ikke helt hva det ordet het igjen alså navnet på limet de bruker ssom IKKE SKADER HÅRET I DET HELE TATT. ganske ny metode. men de setter bare extensions på kun EN måte, alså den som ikke skader håret, så bare gå dit, så kan du trygt vite at håret ditt ikke blir mer ødelagt.
Gjest Gjest_Leyla_* Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Hei kjære... å ja har masse masse erfaringer med extention jeg.. Sliter med håret mitt selv nå etter at jeg brukte sktention 3 ganger i 3 år på rad, hadde et flott kjukt asiatisk hår, nå sitter jeg med nesten bare 30% hår i sammenlign med tidligere. MÅ hverdag tuppere før j går ut. Ut fra mine erfaringer tidligere, extention som du limer fast med ditt hår, er den dummeste metoden for å slite håret ut med, du mister mesteparten av det håret som blir limet med stripene, dermed ser håret ditt enda tynnere ut. det ryker fra bånden, hos meg i det siste håret har jeg vært snill med håret mitt, håret vegynner å vokse ut igjen, masse smått inni det lange. du får ikke stelt håret ordentlig, ubehag. sliter ut håret rett og slett, er det noe mer du lurer på, spør i vei.. men ikke gjør det ellers så kommer du til å angre på samme måte som meg, mye bedre med sånn som du setter på selv. har det selvnå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå