Gå til innhold

Kjæresten skal bli pappa ufrivillig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og den nye kjæresten min har det supert, bortsett fra en ekstremt viktig liten detalj- en jente han hadde et one night stand med i sommer venter nå barn. Han har ikke taklet det så bra- (ikke hun heller, hun fortalte det over sms!), han har nettopp begynt å si det til folk- han har ikke tort å fortelle foreldre eller søsteren enda.

Han er veldig usikker på hva han skal gjøre, hvordan han skal forholde seg til dette etc. Finnes det organisasjoner som kan gi råd og støtte? Nyttige websider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg og den nye kjæresten min har det supert, bortsett fra en ekstremt viktig liten detalj- en jente han hadde et one night stand med i sommer venter nå barn. Han har ikke taklet det så bra- (ikke hun heller, hun fortalte det over sms!), han har nettopp begynt å si det til folk- han har ikke tort å fortelle foreldre eller søsteren enda.

Han er veldig usikker på hva han skal gjøre, hvordan han skal forholde seg til dette etc. Finnes det organisasjoner som kan gi råd og støtte? Nyttige websider?

Dere kan sikkert prøve å kontakte Amathea. Lykke til :)

Skrevet

Det er vel ikke et direkte ufrivillig farskap han står overfor her? Han har pult frivillig, har han ikke?

Det er begges ansvar å beskytte seg mot uønsket svangerskap.

Hva er det egentlig han trenger hjelp til? Å bli voksen nok til å ta ansvar for sine egne handlinger?

Gjest Gjest_Beatrice_*
Skrevet
Det er vel ikke et direkte ufrivillig farskap han står overfor her? Han har pult frivillig, har han ikke?

Hva er det egentlig han trenger hjelp til? Å bli voksen nok til å ta ansvar for sine egne handlinger?

Herlighet. Feilfri du eller?

Skrevet

Er enig, er man klar til å ha sex, så må man være klar for at det absolutt verste kan skjer..

Skrevet

Jeg forsto det slik at TS ba om hjelp til hvem de kunne snakke med for å takle det bedre. Ikke hvor de kunne få hjelp til å flykte fra ansvaret.

Skrevet

har sett en plakat hos legen angående dette..

husker ikke hjemmesiden, men det stod noe med "ung.. det er ditt valg" på den..

den handlet om fedre eller mødre som står litt allene oppe i det hele..google det kanskje?

Skrevet

men hvem i huleste vil ha barn med en one night stand???

jeg skjønner hvis hun oppdaget det for sent til å ta abort, men hvis ikke, så fatter jeg det overhodet ikke.. da må hun være den største ego trippen med en skrue løs!

Skrevet

Skulle kanskje tenkt seg om litt, tenke litt over konsekvensene. Hvorfor hoppe til sengs med den første og beste? Som man reder ligger man. De er to om å lage et barn, og barnet er uskyldig.

Skrevet

jeg skjønner hvis hun oppdaget det for sent til å ta abort, men hvis ikke, så fatter jeg det overhodet ikke.. da må hun være den største ego trippen med en skrue løs!

Kan vel hende hun er i mot abort?

Skrevet

Single uten barn på 35?

Skrevet
har sett en plakat hos legen angående dette..

husker ikke hjemmesiden, men det stod noe med "ung.. det er ditt valg" på den..

den handlet om fedre eller mødre som står litt allene oppe i det hele..google det kanskje?

Jeg mener det tilhører røde kors telefonen for barn og unge.

Gjest Patti Labella
Skrevet
Jeg mener det tilhører røde kors telefonen for barn og unge.

De har ikke akkurat kompetanse om det, men kan sikkert henvise til noen som har.

Kjedelig situasjon han er kommet i. Uansett bør man tenke på barnet, som er 3. part og uskyldig i dette. Fordømmelse av både mor og far hjelper lite her. Da trenger de mer støtte for valget som nå er tatt.

Lykke til videre.

Skrevet

Fordi ikke alle tar like lett på abort som du tydeligvis gjør!! Det er begge sitt ansvar å beskytte seg, så nå må de ta konsekvensene av det...

Skrevet

Tråden er ryddet.

-jolie (mod)

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet
http://www.unghelse.no/wips/579623936/ står det litt om hvem man kan kontakte. Lykke til!

TS: Fårstår både deg og kjæresten din veldig godt :/ Er oppe i nesten samme situasjon :/ Er ikke så mye å gjøre med det..:( Guttene må bare ta ansvar for det de har gjort

Skrevet

Konstruktivt innspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...