Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe noen boxere/truser i ull/blandingsstoff til vinterturene i år. Da tenker jeg på noen som kan brukes under fysisk aktivitet, men likevell ikke bli klamme/våte/lukter. Viktig at de ikke klør. Noen som har forslag/har noen favoritter som de kan anbefale?(Er jente)

Videoannonse
Annonse
Gjest antigartner
Skrevet (endret)

Jeg har en Ulvang-truse i 100% ull (dame) og er veldig fornøyd med den.

Jeg har en tendens til å bli ekstra kald på rumpa :sjenert: , og Ulvang-trusa er den jeg holder absolutt best varmen med. Ull har jo veldig bra egenskaper mtp varme/kulde/fukt og lukt sammenliknet med kunststoff og blandinger.

Nå er ikke jeg spesielt følsom for kløe i forbindelse med ull, men jeg synes igrunnen at den er ganske myk og tror ikke den klør noe særlig. (Jeg synes blonder er stivt og klør, jeg...)

Se lenke for bilde: http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=79706

Endret av antigartner
Gjest Gjest_Bokormen_*
Skrevet

Jeg bruker devold sine. Så lenge jeg har en sånn på meg holder jeg varmen! Hjelper på hele kroppstemperaturen, ikke bare rumpen. Har ikke opplevd at de har blitt klamme eller svette, og modellen er perfekt for meg. Eneste er at de koster 199,-...

Gjest antigartner
Skrevet
Eneste er at de koster 199,-...

Ja, ulltruser er uforholdsmessig kostbart! Ulvangtrusene er enda dyrere :(

Likevel: det er absolutt verdt å ha noen par.

Skrevet

Jeg har et par ullshorts. Den ene er av merket Eva, den andre Iris eller Janus. Begge er kjøpt på sparkjøp, tror de var under 100-lappen. :)

• 3 uker senere...
Skrevet
Har tenkt å kjøpe noen boxere/truser i ull/blandingsstoff til vinterturene i år. Da tenker jeg på noen som kan brukes under fysisk aktivitet, men likevell ikke bli klamme/våte/lukter. Viktig at de ikke klør. Noen som har forslag/har noen favoritter som de kan anbefale?(Er jente)

Ulltruse er definetivt noe å bruke pengene på. er det ikke rompa vi jenter fryser mest på a? Jeg har flere forskjellige, brynje -tolags, er dyr, men den er VARM! devold, litt tynnere, men også varm!

Ulltruse/bokser forebygger også urinveisinfeksjon!

Skrevet
Ulltruse er definetivt noe å bruke pengene på. er det ikke rompa vi jenter fryser mest på a? Jeg har flere forskjellige, brynje -tolags, er dyr, men den er VARM! devold, litt tynnere, men også varm!

Ulltruse/bokser forebygger også urinveisinfeksjon!

ps. brynje to-lags klør ikke, da det innerste laget er av netting, denne kan også vaskes på 40 grader!

Det fine med ull er at det ikke setter seg lukt så fort! i forhold til syntetisk sportsundertøy!

Skrevet

Litt dumt spørsmål kanskje..., men har dere vanlig truse under ullbokser/truse?

Gjest antigartner
Skrevet
Litt dumt spørsmål kanskje..., men har dere vanlig truse under ullbokser/truse?

Nei, jeg har ullundertøyet innerst mot huden.

Særlig hvis en har bomull innenfor blir litt av vitsen borte, da dette tar opp fuktighet og blir kaldt.

Skrevet
Nei, jeg har ullundertøyet innerst mot huden.

Særlig hvis en har bomull innenfor blir litt av vitsen borte, da dette tar opp fuktighet og blir kaldt.

For at ull skal fungere, MÅ det alltid være nærmest huden!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har selv Ulvang og er fornøyd med det. Kjenner mange som har Kari Traa, men vet ikke om det er bedre/verre enn andre merker. Jeg har en Kari Traa undertøysdrakt uten ull, men den er altfor kald å bruke midt på vinteren. :-P

Skrevet

Jeg har både Devold og Kari traa sine, gode begge to :-) Liker kanskje kari Traa sine hakket bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...