Gå til innhold

Dårligste måte å slå opp på

May Brit

Anbefalte innlegg

Kvinneguiden planlegger å skrive en artikkel basert på lesernes verste måter å bli dumpet på.

Slår du Carrie Bradshaw i Sex- og singelliv, som ble dumpet på en post-it lapp? Del din historie med andre, om du eller noen du kjenner har blitt slått opp med på en måte som skiller seg merkbart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine og venninners...

Per sms... (flere...)

Bytte av sivilstatus på Facebook...

Ved å forsvinne fra jordens overflate... (bokstavelig talt!)

Ved å introdusere ei anna dame som "kjæresten min"

Ved å sende felles ting tilbake per post, i mange mange mange omganger, men uten ett ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*

Denne er overhodet ikke spektakulær, men en klassiker og vanvittig kjip:

"Det er ikke deg, det er meg...."

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig klassiker, ja! :-D Men man må jo egentlig være enig. Den som slår opp med meg, må jo være totalt dust. Så altså er det ham, ikke meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm skjedde vel i mine tenår.

Slo opp via SMS til ho ene.

Holdt på med ei, som var forelsket i meg og jeg gikk rett på venninna hennes uten å si noe, jeg er ikke stolt(jo kanskje litt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dumpa kjæresten min pr brev jeg, eller faktisk pr fødselsdagskort.... Det er jeg ikke videre stolt over, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni

Jeg har hørt at å bruke feil navn på dama (ubevisst/bevisst) er en sikker strategi. Hva man oppnår avhenger av når navnet sies feil, og hvilket navn man bruker. Alt fra litt alene-tid tiil full frihet/tragedie.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks-typen til ei venninne byttet mobilnr og sluttet bare og svare på henvendelser fra henne (som å ringe på døra, facebook osv)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fanteria_*

exen min dumpa meg over tlf mens han var på fotballkamp ^o)

Kjempekult å høre jubel i bakgrunnen i det han sier "jeg slår opp" :P

Også må vi ikke glemme at han var russ og dette var natt til 17. mai XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble engang dumpet via sms uten varsel! Og i det neste forholdet, antar jeg at jeg ble dumpet, da han svarte hverken på telefon, facebook, epost. Rett og slett forsvant fra jordens overflate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at å bruke feil navn på dama (ubevisst/bevisst) er en sikker strategi. Hva man oppnår avhenger av når navnet sies feil, og hvilket navn man bruker. Alt fra litt alene-tid tiil full frihet/tragedie.. :)

stygge mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av den verste lesingen jeg noensinne har gjort, men jeg hadde egentlig ikke forventet så mye mer av dere jenter.

Jeg ville mye heller prøvd å gjort det på en god måte.

Etter beste evne prøvd å legge det til en litt spesiell dag, som fks. julaften eller gebursdag, eller en annen glad begivenhet. På den måte så går det litt opp i opp, i stedet for at dagen blir helt ødelagt så blir den mer som en vanlig dag.

Endret av *gjest*truuls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...