Gå til innhold

Nakne barn i hagen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Regulerer ikke barnet det selv da?

Eldste jenten til samboer løp naken i fjor sommer - da var hun 8 år.

Neste gutt ville ikke - da var han 7 år.

Min gutt er 6,5 år og jeg tror ikke han bryr seg i år heller.

Minste gutten var 5 år og brydde seg heller ikke.

Jeg har latt dem bestemme selv hjemme.

Men på strand - går alle 4 med badebukse eller bikini/badedrakt.

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Det må bli opp til barna å avgjøre, selv om jeg må si at jeg hadde begynt å lure hvis 14-åringen i nabohuset hadde løpt naken i hagen. Jeg løp vel naken i hagen frem til jeg var en 6-7 år..synes ikke det er noe galt i det sådan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.men er dere ikke redd for at gærninger skal ligge skjult i buskene?

det er jeg..... Synes ikke noe om at mine skal løpe nakne, jeg, og de er seks og ti.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Ungene her badet i badetøy eller truser i fjor, da var de 4 og 5, dette var altså i hagen, og de gikk med skjørt/shorts ellers når de lekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Tex: Ja jo, du sier noe der. Jeg har ikke barn, men skjønner hva du mener... Tror jeg i såfall ville ha tatt på dem en truse i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har nektet min datter som er straks ti å løpe rundt

i Evas drakt lenge....

Men naboen syns jeg er rar som ikke lar små barn løpe i nettoen....

En truse bør de vel ha i det minste........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste min er snart 5 og får gå naken om hun vil.

Og om det ligger en gærning i buskene og SER på mine barn, så får han heller ha den gleden da, om det hindrer han i at han TAR på noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex: Ja jo, du sier noe der. Jeg har ikke barn, men skjønner hva du mener... Tror jeg i såfall ville ha tatt på dem en truse i det minste.

Hva er det du mener? At det sitter gærninger i buskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Men naboen syns jeg er rar som ikke lar små barn løpe i nettoen....

Så han kan sitte å glo på dem?! Æsj- perverse svin!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løp naken rundt i hagen da jeg var 8-9 år, og hadde faktisk en mann som satt i buskene og kikket.... Jeg merket selvsagt ikke det, men mamma har fortalt det etterpå. Da måtte jeg begynne å kle på meg når jeg løp gjennom hagesprederen.

Så lenge det ikke er noen i buskene, kan jeg ikke se noen grunn i å begrense dette før barna selv ønsker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at dere synes det er naturstridig at jeg f eks skal se småunger løpe nakne ute...

Dere burde skamme dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville altså aldri, ALDRI latt voksne menn sitte å sett på mine nakne barn gjennom hekken el.!! ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk så mange syke og perverse folk i verden, at man skal være litt forsiktig. Og da mener jeg ikke hysterisk, men forsiktig og også realistisk. Tragiske ting har skjedd før, nettopp pga. gale pervoer som ser noe i uferdige barnekropper som vi andre heldigvis ikke ser.

Hvorfor er det ellers slik at Norway cup er et eldorado for pedofile? For ikke å snakke om badestrendene!

De som mener dette er å overreagere, har et urealistisk bilde av hvordan verden faktisk er, og de har i alle fall ikke selv omsorgen for små barn selv.

Selvsagt er det forskjell på å la barna løpe nakne rundt under tilsyn i en privat og kanskje usjenert hage, og å la dem gå nakne på en offentlig badestrand. Jeg tror også at det begrenser seg selv hvor lenge barna selv finner det naturlig å gå uten klær. Det har det i alle fall gjort med mine tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen minner meg litt om en tilsvarende som var her for et år siden, da jeg mente det var frekt og motbydelig at feite damer solte seg nakne pga omdømmet til naboene, så viser det seg at dere har de samme fordommene mot menn, som vi menn har mot dere...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er det pga media dere er så hysteriske, det bevises ved at på 50-tallet så var det vel den færreste som så det som unaturlig at barn er nakne og leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Forresten er det pga media dere er så hysteriske' date=' det bevises ved at på 50-tallet så var det vel den færreste som så det som unaturlig at barn er nakne og leker.[/quote']

På 50- tallet ble ting som pedofili og incest holdt skjult for alt og alle. Ofrene fikk ingen hjelp og de skyldige gikk fri.

Din uvitenhet synes grenseløs waco.

Minnie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie, poenget er at når hysteriet deres overgår fornuften er det på tide å si ifra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd....se det fra min side, jeg er en mann... jeg sitter på flyplasser, badestrender, verandaer... jeg har sett mødre vemmes i gremmes når ungene på 3 år tråkker fra seg bleien, jeg har hørt kvinner fortelle småungene dems.... "seee menner ser på deg".... LÆRE UNGER AT DEM ER OBJEKTER???????? Jeg vil ha meg frabredt at jeg som mann = OVERGRIPER

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...