smil Skrevet 15. april 2002 #1 Del Skrevet 15. april 2002 Hei alle sammen! Spurte Gry (på ris ros og tips) om hun kunne opprette en diskusjonsgruppe med livssyn/tro som tema. Hun ville vite hva andre syns om dette. Har dere meninger om det, så gå inn på ris, ros, tips, og si fra. Selv syns jeg dette med livssyn er en så viktig del av livet, at det fortjener en egen diskusjonsgruppe. Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #2 Del Skrevet 16. april 2002 Det synes jeg høres veldig interessant ut for min del. Jeg har gjerne lyst til å vite hva andre tror på og hvilke trossamfunn de tilhører Hilsen en troende Katolikk12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #3 Del Skrevet 16. april 2002 ja hvorfor ikke er positiv til dette. Full støtte fra meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 16. april 2002 #4 Del Skrevet 16. april 2002 Ja, gjerne for meg! Høres både positivt og spennende ut! mvh 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. april 2002 #5 Del Skrevet 16. april 2002 Ja, hvorfor ikke?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. april 2002 #6 Del Skrevet 16. april 2002 Selv om jeg ikke er troende og ikke forstår hvorfor folk tror, så er det et ypperlig debattemne. Og det er jo ingen andre historier som er så interessante som de om religion og hvorden de oppstår.... Takker absolutt ja til en slik tråd.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 16. april 2002 #7 Del Skrevet 16. april 2002 Ser ut som det er ganske stor interesse for dette, så jeg snur og stemmer for jeg også. ...men for de som ikke liker hissige debatter bør nok skygge unna, for det blir fort mange blå tær av slike emner. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå