Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Er de like fine i virkeligheten som det man ser på Ebay, Youtube og lignende, hehe. Jeg er nysjerrige på disse øyenskyggene, er det god kvalitet? Hvilket merke kan man sammenligne disse med prismessig? Har du noen fra dette merket, er du fornøyde? Har inntrykk av det er masse glitter i disse stemmer det? eller har noen shimmer?, noe jeg synes er finest.
cypress Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har noen Urban Decay øyenskygger som jeg kjøpte i USA for en tid tilbake. Jeg syns de er kjempefine!!! Bra kvalitet!! Jeg ble faktisk positivt overrasket, fordi pakningene er veldig "plastikk"... Jeg har to esker med 5 øyenskygger i hver. Noen er matte, noen skimmer og noen med masse glitter.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Tenk så mange fine øyenskygger som de har, så i de fleste av de fine farvene jeg kunne tenke meg, så er det store glitterpartikler i farvene som: Shag, Baked, Blaze, Blunt, Midnight cowgirl, Midnight cowboy rides again, Chopper osv..., iføle annmeldelser å Makeupalley. Noen som har noen av disse farvene? eller andre som ligner?
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har hatt 2 øyenskygger fra Urban decay, nemlig YDK og Midnight cowboy. Sistenevnte kastet jeg etter en dags bruk. De digre glitterpartiklene ramla ned overalt i ansiktet mitt; det så ikke ut! Glitteret festa seg ikke i det hele tatt, selv om jeg brukte øyenskyggeprimeren fra urban decay, som er helt fantastisk. YDK derimot, likte jeg veldig godt. En gammelrosa farge med litt skimmer i.
Jean Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Personligen anser jag att det är den tjusiga asken man betalar för, för själva skuggorna är rena dyngan. jag har haft tre. En i guld en djupt grön/turkos och en brun. Bytte bort varenda en. Dels blev det ingen färg, det lilla som blev syntes inte och efter några timmar var färgen borta på ögonen. I så fall gillar jag Too Faced duoskuggor betydligt bättre. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 De har jo mange fine farver, men det høres ikke bra ut. Men kansje Mac sin øyenskygger er bedre? de har jo også mange fine farver.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Jeg maser videre om disse øyenskyggene mine. Jeg ser at Stila har to trioer med fine farver champagne trio og bronze trio, de er visst ganske "glitrete" de også, men du verden så fine farver. Noen her som har de her eller har sett de "live"?
Mischa Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Tenk så mange fine øyenskygger som de har, så i de fleste av de fine farvene jeg kunne tenke meg, så er det store glitterpartikler i farvene som: Shag, Baked, Blaze, Blunt, Midnight cowgirl, Midnight cowboy rides again, Chopper osv..., iføle annmeldelser å Makeupalley. Noen som har noen av disse farvene? eller andre som ligner? Jeg har flere av de som er nevnt ovenfor Jeg synes Urban Decay er blant de beste øyeskyggene på markedet - det er masse pigmenter slik at du får akkurat den fargen du ser i boksen og du slipper å legge lag på lag for at fargen skal synes. De er også super "smooth" som silke. Og de sitter godt, på meg sitter de hele dagen! Øyeskyggene med glitter kan være litt tricky - men trikset er å bruke øyedråper på kosten før man tar på selve øyeskyggen. Det "låser inn" glitteret og du slipper å se ut som en diskokule i ansiktet Tror det er Visine som er anbefalt til dette formålet. Favorittene mine er YDK, Oil Slick, Shotgun, X, Goddess Jeg har også den ene trioen til Stila, Bronze trio. Fargene er fine ja men personlig syness jeg det er litt vanskelig å få et fint resultat da pigmenteringen er litt dårlig. De er litt minner om Chanel i konsistensen som jeg synes ofte blir litt harde og vanskelige å jobbe med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå