Dixie Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 eller hvordan det nå skrives... Vet at det sprøytes inn og visker ut "fine linjer"/rynker for en periode fordi det lammer muskelen eller no. Men jeg leste en artikkel at "alle" stjernene i Hollywood sprøytet det inn i armhulen for å slippe å svette! Er det noen som vet om det funker og hva det evt vil koste??
Fat Sally Lee Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 Botox- injeksjoner er brukt for å lamme muskelen som er anspent, og dermed glatte ut rynker. Siden sprøyta lammer musler i ansiktet, kanskje den også lammer svettekjertlene eller noe sånt? kanskje det står noe om det her: http://privatklinikk.com/BOTOX.htm
Petruska Skrevet 26. juni 2003 #3 Skrevet 26. juni 2003 Yes, Botox skal visst være en utmerket behandlingsform mot svetting. Søk på botoxinjeksjoner og du vil få masse info.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2003 #4 Skrevet 29. juni 2003 Og jeg leste om en lege som var motstander av det (men til ansiktsbruk da) som sa: Giften lammer ansiktsmusklene, og hva skjer med muskler som ikke er i bruk? Mer leste jeg ikke, husker ikke hvorfor, men det går sikkert an å finne svar på akkurat det der....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå