Gå til innhold

Runde bord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lysst til å dekke og ha små runde bord i bryllupet istedenfor firkantede bord, men lokalet vi har booket og skal ha, har bare firkantede bord. Er det noen som vet om noen ''plass'' der man kan få låne/leie slike bord? Eller bør jeg kanskje innfinne meg i at det blir firkantede bord, er fint det også da :)

Skrevet

det ene lokalet vi burderte hadde i utgangspunktet langbord. de sa at dersom man ønsket runde bord kunne de låne det på et nærliggende hotell! så kanskje det er noen hotell eller konferansesenter i nærheten av lokalet dere kan låne/leie av?

går jo evnt ann å sette to bord mot hverandre slik at det blir små firkantede bord?

Skrevet
det ene lokalet vi burderte hadde i utgangspunktet langbord. de sa at dersom man ønsket runde bord kunne de låne det på et nærliggende hotell! så kanskje det er noen hotell eller konferansesenter i nærheten av lokalet dere kan låne/leie av?

går jo evnt ann å sette to bord mot hverandre slik at det blir små firkantede bord?

Hotell kan jeg sjekke ut ja :) Og små firkantede bord er ikke så dumt det heller nei... takk for ideen :)

Skrevet
Hotell kan jeg sjekke ut ja :) Og små firkantede bord er ikke så dumt det heller nei... takk for ideen :)

Fordelen med små firkantede bord vs runde bord er at avstanden mellom gjestene blir mindre med firkantede - blir fort ganske langt mellom de som sitter overfor hverandre når man har runde bord...

Skrevet
Fordelen med små firkantede bord vs runde bord er at avstanden mellom gjestene blir mindre med firkantede - blir fort ganske langt mellom de som sitter overfor hverandre når man har runde bord...

Der sa du noe ja, ikke dum den ideen med små firkantede bord :)

Skrevet

Vi leide bord og stoler gjennom cateringen. Runde bord er supert! Ikke noe problem å føre en samtale alle sammen når en er en 8 - 10 personer. Synes det er mye mere sosialt enn langbord. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Tråden er ryddet.

vimse-mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...