Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg og min mann skal på bryllupsreise! Vi vil enten til, portugal, hellas, spania, kroatia eller italia. Vi vil ha best mulig standar når vi er der, derfor tar vi en uke! Hvem av stedene er finest? Mest romantisk? Og hvem av de er "billigst"?
Naoomi Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Dra til Italia! Roma, Venezia eller begge deler.
gard Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Hei Jeg er ikke så bereist i Spania, Hellas etc...men kona og jeg har vært i Italia noen ganger og vi synes det er et flott land. Sommeren 2007 var vi på en tur til Firenze og Toscana og det ble en super tur. Vi begynte med noen dager i Firenze og trasket rundt på sightseeing der om dagen og koste oss med god mat og vin om kvelden. Etter noen dager leide vi en bil og kjørte til Chianti området hvor vi leide et rom på en agritourismo(?) gård og så brukte vi det som utgangspunkt for å sjekke ut de flotte små byene i området. Her er et reisebrev med masse bilder, linker, kart osv: http://gardkarlsen.com/florence_italy_travelogue.htm . Kanskje du kan finne noe nyttig info der. Lykke til med planleggingen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå