lost_bird Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg trenger råd! Jeg og min samboer skal selge leiligheten vår. Vi har allerede funnet et rekkehus vi kunne tenke oss å by på, og har fått klarsignal fra banken. Det vi lurer på er: lønner det seg å velge samme meglerbyrå som huset vi ønsker å kjøpe? Evt. kanskje også samme megler? Eller lønner det seg å velge et helt annet meglerbyrå? Eller spiller det rett og slett ingen rolle? Alle tips/råd mottas med takk!!
Gjest Flode Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg inviterte flere meglere til å komme med tilbud, også valgte jeg det beste ut fra disse. Hvis dere bor i borettslag er det mulig de har avtale med meglerfirma?
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Vi valgte en megler som var godt kjent i området og som var god til å selge og hadde fått gode kritikker. I en vanskelig periode fikk han solgt huset vårt for bare 50.000 under takst. Knallbra megler! Vi var storfornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Det spiller ingen rolle hvilken megler du velger til å selge for dere. Altså om det er samme megler/meglerkontor eller en helt annen megler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå