Gå til innhold

Hvilken norsk klinikk vi du anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære samboer skal snart ta kontakt med en privat klinikk.

Vi kjenner legen og den ene sykepleieren ved Hausken og vet at de er to utrolige flotte mennesker. Men avstanden er litt stor.

Det finnes klinikker i Oslo også og vi bor på Østlandet.

Hvilken klinikk ville du ha anbefalt og hvorfor?

Til dere som går hos Hausken, ville dere ha anbefalt han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er kjempeflinke hos Hausken :) Jeg er strålende fornøyd med behandlingen der, selv om vi enda ikke har fått det til å klaffe..

Nå har ikke jeg noen annen klinikk å sammenligne med da, men..

Så ja :jepp: Anbefaler dem på det sterkeste !!

Skrevet
De er kjempeflinke hos Hausken :) Jeg er strålende fornøyd med behandlingen der, selv om vi enda ikke har fått det til å klaffe..

Nå har ikke jeg noen annen klinikk å sammenligne med da, men..

Så ja :jepp: Anbefaler dem på det sterkeste !!

Tusen takk for svar!

Jeg kjenner Jon og Elise fra før og vet hvordan de er som person. Derfor frister det litt å reise så langt for å komme igjennom forsøk.

Skrevet

Jeg har ikke personlig erfaring med private klinikker, men vi kommer også til å bruke Klinikk Hausken når vi er ferdige med de to barna vi kan få gjennom det offentlige (eller evnt må gi opp barn nr 2). Har hørt veldig mye positivt om dem, og har også veldig sansen for Hausken utifra det jeg har hørt/sett av han.

Skrevet

Har også hørt at de har 50 % suksessrate der, og det er jo kjempebra, spesielt iom at det mye er folk som har mislyktes tre ganger i det offentlige som får behandling der. Men klart, reisevei er jo også en ting man må ta med i betraktningen, dere vet jo heller ikke hvor mange forsøk dere kommer til å trenge.

Skrevet
Jeg har ikke personlig erfaring med private klinikker, men vi kommer også til å bruke Klinikk Hausken når vi er ferdige med de to barna vi kan få gjennom det offentlige (eller evnt må gi opp barn nr 2). Har hørt veldig mye positivt om dem, og har også veldig sansen for Hausken utifra det jeg har hørt/sett av han.

Tusen takk for svar!

Det er fristende å reise til Haugesund. Har nettopp lest inne på ønskebarnet og det er bare gode tilbakemeldinger om Hausken.

Har også hørt at de har 50 % suksessrate der, og det er jo kjempebra, spesielt iom at det mye er folk som har mislyktes tre ganger i det offentlige som får behandling der. Men klart, reisevei er jo også en ting man må ta med i betraktningen, dere vet jo heller ikke hvor mange forsøk dere kommer til å trenge.

Vanskelig å si noe om antall forsøk. Vi har vært igjennom 3 i det offentlige og ble gravid på to av de, men mistet begge gangene.

Må tenke litt på reiseveien.

Skrevet

Kan jo også legge til at det ha vært såpass stor pågang at enda en gynekolog har begynt å jobbe der :)

Skrevet

Hvor langt er det egentli dit fra Østlandet, må man fly? Er ikke særlig glad i fly jeg. Går det store fly dit?

Skrevet

Det går direktefly fra Oslo til Haugesund. Dette tar ca. 50min, og flyene er normal størrelse. ;)

Dersom du kjører tar det 6-8 timer alt etter hvor mange pauser du tar og hvor fort du kjører.

Skrevet

Jeg er KJEMPEFORNØYD med Volvat!

Karin Hallman som er lege der er bare helt fantastisk!

Anbefaler Volvat på det sterkeste!

Skrevet

Dersom vi ikke lykkes i det offentlige, vil vi velge en privat klinikk som tilbyr dyrking til blastocyster (dyrking av embryo i 4-5 dager før innsetting). Dersom man ikke lykkes med vanlig innsetting tror jeg blastocyster er verdt et forsøk.

Skrevet
Hvor langt er det egentli dit fra Østlandet, må man fly? Er ikke særlig glad i fly jeg. Går det store fly dit?

Gi lyd hvs du kommer på besøk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...